اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

انقلاب بارقه امید در دل مستضعفان عالم ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، بارقه امیدی در دل مظلومان و مستضعفان عالم ایجاد کرد.

انقلاب بارقه امید در دل مستضعفان عالم ایجاد کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در مراسمی که به مناسبت سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در مدرسه راهنمایی حضرت خدیجه (س) گیلاوند برگزار شد، به روند شکل‏گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حرکتی بر مبنای اسلام و حقیقت‏خواهی بود که در خرداد سال 1342 به رهبری امام خمینی (ره) کلید خورد.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: این انقلاب با عنایت خداوند متعال و حضور مردم در 22 بهمن 57 و در کم‏ترین زمان ممکن به پیروزی رسید.
قاسمی‏فرزاد افزود: مردم ما در دوران ستم‏شاهی در فقر و سختی به سر می‏بردند؛ چراکه ایران یک کشور وابسته بود.
وی افزود: استکبار جهانی منابع و سرمایه‏های ایران را غارت می‏کرد و در عوض سلاح‏های زیادی در اختیار رژیم شاه برای سرکوب مردم قرار می‏داد.
فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دست چپاولگران از این سرزمین قطع شد و همه دولت‏ها تلاش کردند تا غبار محرومیت را از چهره این سرزمین بزدایند.
قاسمی‏فرزاد یادآور شد: اوج این خدمت‏رسانی را در دولت‏های نهم و دهم شاهد هستیم که حتی به دورترین نقاط نیز خدمات ارائه شده است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول