اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت:

ارزش‌های انقلاب را به جوانان انتقال دهیم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: وظیفه ما در این برهه از زمان این است که ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های جوان منتقل کنیم.

ارزش‌های انقلاب را به جوانان انتقال دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان حجت‌الاسلام فرزاد احمد ‌یوسفی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از قرآن کریم است و ما باید دین خود را به قرآن و انقلاب ادا کنیم.
وی با بیان اینکه وظیفه ما در این برهه از زمان این است که ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نسل‌های جوان منتقل کنیم، افزود: با اینکه 33 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، اما به لطف الهی این انقلاب با پشتوانه مردمی و نشاط و شادمانی به راه پرصلابت خود ادامه می‌دهد.
احمدیوسفی تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های مختلف از جمله 9 دی ماه گواه روحیه انقلابی و ولایتمداری آنان است.
به گزارش فارس، در نخستین جلسه کمیته قرآن ستاد دهه فجر شهرستان جیرفت مصوب شد، محافل قرآنی به ویژه در بخش‌های جبالبارز، اسماعیلیه، اسفندقه و شهر جیرفت توسط اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، آموزش و پرورش، بخشداری‌ها و شهرداری‌های مربوط و مؤسسه قرآنی نورالثقلین برگزار شود.
همچنین در این جلسه مصوب شد، تبلیغ محافل انس با قرآن کریم توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت و همچنین در زندان این محافل توسط اداره زندان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برگزار ‌شود.
توزیع قرآن در میان تشکل‌های قرآنی و همچنین حمایت از جلسه‌های سیار قرآنی توسط اداره تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه به تصویب رسید.
برگزاری همایش قرآنی، نمایشگاه قرآن و نصب پلاکارد و تابلو با مضامین قرآنی و مرتبط با دهه فجر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه جاری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز از جمله مصوبات دیگر این جلسه بود.
همچنین در این جلسه مقرر شد از چهره‌های قرآنی توسط اداره اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی تجلیل شود.
برگزاری مجلس ختم قرآن کریم در جوار بارگاه شهدا توسط مؤسسه قرآنی «شهید غلامحسین‌پور» نیز در این جلسه به تصویب رسید.
از دیگر مصوبات این جلسه نیز ادای احترام به مقام شامخ شهدا با گلباران مزار آنان توسط جامعه قرآنی شهرستان جیرفت و همکاری جهاد دانشگاهی است.
در این جلسه همچنین مقرر شد، ختم قرآن کریم در مدرسه‌های شهرستان جیرفت به نیت سلامتی مقام معظم رهبری توسط اداره آموزش و پرورش جیرفت انجام شود .
برگزاری کلاس تفسیر قرآن کریم، دو کرسی تلاوت قرآن و جلسه هم‌اندیشی اصحاب قرآنی توسط اداره تبلیغات اسلامی نیز تصویب شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول