اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

استواری انقلاب اسلامی بر اساس انتخابات مردمی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرستان ساری گفت: استواری انقلاب اسلامی بر اساس انتخابات مردمی است.

استواری انقلاب اسلامی بر اساس انتخابات مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف‌پور امروز در خطبه پرفیض نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه امامت نقش بی‌بدیلی در اصول دین دارد، اظهار داشت: بزرگ‌ترین مصیبت، رحلت جان‌گداز پیامبر اکرم(ص) است که انحراف جایگاه امامت بعد از رحلت این بزرگوار، مصیبت دیگری را در اسلام رقم زد.

وی اصلی‌ترین اساس جامعه اسلامی را رهبری دانست و یادآور شد: تمام هجمه‌های دشمن مربوط به ولایت و رهبری جامعه است و به دنبال این هستند تا جایگاه ولایت را تضعیف کنند.

یوسف‌پور با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین وظیفه امت اسلامی حفظ جایگاه رهبری است، خاطرنشان کرد: مردم جامعه اسلامی هشیار باشند، اگر به جایگاه ولایت فقیه و مقام معظم رهبری خدشه‌ای وارد شود هیچ عزتی برای کشور باقی نمی‌ماند.

خطیب موقت جمعه ساری به مناسبت هفته وقف در جمع نمازگزاران با بیان اینکه وقف یکی از مسائل بزرگ اسلام در عمران و آبادانی جامعه است، گفت: وقف در تامین امور مستمندان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

وی نخستین واقف جهان اسلام را پیامبر اکرم (ص) دانست و ادامه داد: ممتازترین متولی وقف حضرت امیرالمومنین (ع) است.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه وقف‌های موجود از گذشته برای استان باقی مانده است، تصریح کرد: وقف‌هایی که در اختیار مردم قرار دارد باید به متولی آن برگردانده شود، بهره‌گیری از اموال وقفی بدون مجوز صاحب وقف درست نیست.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به حادثه ششم بهمن سال 1360 آمل اشاره کرد و گفت: مردم غیور آمل حماسه‌ای بی‌نظیر آفریدند و امام راحل در وصیتنامه سیاسی خود از این روز یاد کردند.

وی با اشاره به برگزاری جشن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بیان داشت: ایام پیروزی انقلاب اسلامی و هفته وحدت را باید به نحو احسن گرامی داشت.

یوسف‌پور ادامه داد: امسال سال بیداری اسلامی مردم منطقه و جنبش وال‌استریت را شاهد هستیم و فرصتی است تا با همت مسئولان و مردم وفادار و اقشار مختلف جامعه، جشن باشکوهی را در سی و سومین سال پیروزی انقلاب داشته باشیم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، ابراز داشت: امیدواریم براساس فرمان و منویات رهبر انتخابات باشکوهی را با حضور حداکثری مردم شاهد باشیم.

وی برگزاری مطلوب نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فعالیتی دوسویه از سوی مسئولان و مردم دانست و گفت: مسئولان باید وظایف نظارتی خود را با حفظ قانون، بی‌طرفی و امانت‌داری، زمینه حضور همه‌جانبه مردم را فراهم کنند.

خطیب موقت جمعه ساری از همه گروه‌های سیاسی خواستار شد تا تکلیف دینی خود را عملی کنند.

این مسئول ادامه داد: داوطلبان از تخریب، بدگویی و بی‌اعتمادی در جامعه پرهیز کنند و کاری خلاف صداقت و امانت‌داری انجام ندهند.

یوسف‌پور اضافه کرد: همه طرفداران کاندیدا وظایف شرعی و ملی خود را انجام دهند تا انتخاباتی پرشور در کشور و استان رقم بخورد.

وی در پایان اذعان داشت: استواری انقلاب اسلامی براساس انتخابات مردمی است تا شاهد انتخاباتی با عظمت در جامعه باشیم.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول