اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای وحدت با جبهه متحد اصولگرایان خراسان‌رضوی

نماینده جبهه پایداری انقلاب اسلامی معرفی شد

خبرگزاری فارس: محمد آصفی یزدی به عنوان نماینده جبهه پایداری انقلاب اسلامی جهت اتحاد با جبهه متحد اصولگرایی خراسان‌رضوی برای رسیدن به ساز و کار وحدت معرفی شد.

نماینده جبهه پایداری انقلاب اسلامی معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در جلسه امروز شورای مرکزی جبهه پایداری استان خراسان‌رضوی، محمد آصفی‌یزدی به عنوان نماینده این جبهه برای مذاکره و شرکت در جلسات جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شد.
براساس این گزارش انتخاب این نماینده خارج از گروه کاندیداهای نمایندگی مجلس برای تبیین شاخصه‌های انتخابات مجلس و در راستای گام برداشتن جبهه پایداری و در راستای وحدت حداکثری بر مبنای بصیرت، حفظ اصول انقلاب اسلامی و جهت معرفی کاندیداهای اصلح براساس شاخصه‌های مطرح شده از جانب مقام معظم رهبری انجام شده است.
محمد آصفی به عنوان نماینده‌ جبهه پایداری خراسان‌رضوی برای مذاکره و انتقال نظرات جبهه پایداری و تعیین شاخص‌ها در جلسات کمیته اجرایی معرفی شده توسط جبهه متحد شرکت می‌کند.
جبهه پایداری وحدت بین اصولگرایان را بر مبنای حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب و تشخیص گزینه‌های اصلح آن هم منطبق بر شاخصه‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری در ماه‌های اخیر می‌داند.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول