اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حدادعادل در همایش جبهه متحد اصولگرایان مازندران/ 2

جفایی بالاتر از برچسب تقلب بر دامن انقلاب نبود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: هیچ جفایی نسبت به انقلاب اسلامی از ادعای دروغ تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 88، بالاتر نبود که اصحاب فتنه، نظام و جمهوری اسلامی را به تقلب در انتخابات متهم کنند و برچسب تقلب بر دامن انقلاب بزنند.

جفایی بالاتر از برچسب تقلب بر دامن انقلاب نبود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در همایش جبهه متحد اصولگرایان مازندران در سالن اجتماعات هلال احمر، اظهار داشت: انتخابات در ایران مظهر تجلی استقلال است.
وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر همه‌جانبه شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" است، تصریح کرد: مردم ما با حضور در انتخابات، حاکمیت اراده ملی را به نمایش می‌گذارند که این اساس استقلال است.
حدادعادل با بیان اینکه مردم ما آزادانه برای ایران تصمیم می‌گیرند، گفت: هیچ کس به جای دیگری نام نمی‌نویسد و مردم خودشان تصمیم می‌گیرند که این هم نشانه آزادی است.
عضو جبهه متحد اصولگرایان حضور مردم را نشانه جمهوریت نظام عنوان کرد که متعلق به مردم مسلمان است، اضافه کرد:  99 درصد مردم در سرشماری خود را مسلمان معرفی کردند که جمهوریت این مردم هم حتماً باید اسلامی باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شعار دموکراسی سال‌های زیادی است که به عنوان یک ابزار در دست غرب برای پیشبرد اهدافشان است، یادآور شد: با وقاحت ادعای دموکراسی هم دارند.
حدادعادل با اشاره به اینکه آنها از ارزش‌هایشان تا جایی دفاع می‌کنند که با منافعشان در تضاد نباشد، تصریح کرد: این رفتار عین بی‌اعتقادی به شعارهای رنگین است.
وی با بیان اینکه در هر انتخاباتی باید مجموع ملاحظات را در نظر بگیریم، بیان داشت: دشمنان در هر انتخاباتی تلاش می‌کنند تا حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند.
این مسئول با اشاره به اینکه اگر حضور مردم کمرنگ باشد، دشمنان شادمانی می‌کنند، ادامه داد: این را نشانه نداشتن پشتوانه مردمی برای انقلاب تلقی می‌کنند.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه مردم هم این موضوع را متوجه شده‌اند، خاطرنشان کرد: با وجود همه گرانی‌ها و مشکلات ، مردم همواره دشمن را ناکام گذاشتند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت 120 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای، ادامه داد: حداقل 110 شبکه در نقطه مقابل این انقلاب قرار دارند.
حدادعادل بیان داشت: یکی از برنامه‌های این شبکه‌ها در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات است.
وی در ادامه گفت: برای اینکه شکوه حضور مردم را تحت الشعاع قرار دهند، ادعای تقلب در انتخابات را مطرح می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عقیده دارم در میان همه لطمه‌هایی که خواستند به انقلاب وارد کنند، هیچ جفایی نسبت به انقلاب اسلامی از ادعای دروغ تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 88، بالاتر نبود که اصحاب فتنه نظام و جمهوری اسلامی را به تقلب در انتخابات متهم کنند.
حدادعادل در پایان اذعان داشت: هیچ جفایی بالاتر از این برچسبی نبود که اینها به دامن انقلاب زدند. همچنین دشمنان همواره سعی کرده‌اند از پنجره انتخابات راهی برای ورود به داخل و تامین منافعشان پیدا کنند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول