اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان شمالی خبر داد

برگزاری نشست‌های خبری با کمیته‌های دهه فجر خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان شمالی از برگزاری نشست‌های خبری با حضور مسئولان کمیته‌های 19 گانه دهه فجر خبر داد.

برگزاری نشست‌های خبری با کمیته‌های دهه فجر خراسان شمالی
سهراب ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نشست‌ها طبق سنوات گذشته در خانه مطبوعات خراسان شمالی برگزار می‌شود.
وی گفت: طی هر نشست مقرر شده تا دو تن از مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر استان خراسان شمالی گزارش‌های مربوط به برنامه‌های پیش‌بینی شده را به رسانه‌ها گزارش کنند.
ابراهیمی با بیان اینکه این برنامه‌ها با دعوت از نمایندگان رسانه‌های استان انجام می‌شود، اظهار امیدواری کرد تا با اطلاع‌رسانی لازم برنامه‌های سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان شمالی برگزار شود.
این مسئول با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر، دهه حیات دوباره ایران و اسلام در عصر کنونی است؛ تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار و عظمت و پیشرفت نظام اسلامی ما مدیون خون شهدایی است که در بهمن 57 برای آزادی این کشور از زیر یوغ استکبار و استعمار و رژیم طاغوت جان خویش را فدا کردند.
مدیر عامل خانه مطبوعات خراسان شمالی اذعان داشت: با توجه به نقش مهم انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی تأثیرگذار در بیداری سایر جوامع باید تلاش کرد برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نحو شایسته‌تری از قبل برگزار شود.
انتهای پیام/ن30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول