اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور همه جانبه دانشجویان و اساتید؛

مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقه شفاهی قرآن کریم در بخش قرائت و حفظ خواهران و برادران با حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.

مسابقات قرآنی دانشگاه آزاد گچساران برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امام جمعه موقت گچساران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مسابقات قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اظهار کرد: دانشجویان این واحد دانشگاهی با حضور پر شور خود در این دوره از مسابقات در بخش شفاهی و کتبی علاقه خود را به قرآن کریم و اهل بیت (ع) ابراز کردند.
حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی تصریح کرد: حدود 2 هزار نفر از دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این مسابقات ثبت‌نام کردند که این نشان از اقبال عمومی قشر جوان و تحصیل‌کرده به ساحت مقدس قرآن مبین دارد.
امام جمعه موقت و رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با اشاره به ضرورت رشد و گسترش مسابقات قرآنی در سطح دانشگاهی ابراز داشت: با توجه به کمرنگ بودن مباحث قرآنی در دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات قرآن برای دانشجویان بسیار مؤثر و دارای اهمیت فراوانی است.
کرمی افزود: برگزاری این مسابقات سبب تقویت انگیزه دانشجویان و گسترش بیشتر فرهنگ قرآنی در سطح دانشگاه‌ها می‌شود.
وی ابراز داشت: این مسابقات در ارتقای روحیه معنوی و گرایش به سمت مباحث قرآنی از قبیل حفظ و قرائت قرآن جوانان دانشجو و اساتید نقش بسزایی دارد.
این مقام دینی و علمی گچساران عنوان کرد: قرآن کریم مؤمنان را به سبقت گرفتن در امور خیر و مسابقه ‌گذاشتن در موضوعات مثبت و مواردی که انسان را به خداوند نزدیک می‌کند، تشویق کرده است.
کرمی افزود: خیزش‌های اسلامی که در منطقه خاورمیانه و شاخ آفریقا صورت گرفته با محوریت قرآن کریم و توصیه‌های این کتاب عظیم برای مبارزه با ظلم و ستم است. 
امام جمعه موقت گچساران با تأکید بر اثرگذاری قرآن کریم در زندگی فردی و اجتماعی بیان کرد: وقتی قرآن کریم در زندگی سرلوحه قرار بگیرد تحول ایجاد کرده و پاسخگوی تمامی شئونات زندگی است. 
کرمی خاطرنشان کرد: مقید بودن والدین به اصول زندگی‌بخش قرآن کریم، اثرات عمیقی در فرزندان ایجاد کرده و رشد و بالندگی را برای خانواده در پی دارد.
وی افزود: قرآن کریم و اهل بیت (ع ) در کنار هم سبب تعالی شده و منشأ تحولات اساسی در زندگی هستند.
به گزارش فارس، مسابقه شفاهی قرآن کریم در بخش قرائت و حفظ خواهران و برادران در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول