اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی سپاه عاشورا در تبریز

خبرگزاری فارس: نفرات برتر شرکت‌کنندگان مرحله استانی مسابقات قرآنی سپاه عاشورا طی مراسمی در تبریز معرفی شدند.

معرفی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآنی سپاه  عاشورا در تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سی امین دوره از مسابقات قرآنی سپاه عاشورا به ترتیب در دو  بخش برادران و خواهران و در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم سطح یک و دو قرآن کریم برگزار شد.
در بخش برادران در رشته حفظ 10 جزء، ابوالفضل فرضی رتبه اول و در حفظ پنج جزء، مهدی سیفی و حسن  وحید رضایی به ترتیب عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته ترتیل محسن بخت شکوهی، رسول حاجی‌بابایی و جواد باغبان، در رشته تحقیق محمدرضا جلالی، احمد جلیل‌پور و محمدتقی امینی و در رشته اذان رحمان هاتفی، محمدرضا خاکی و محمد نوری به ترتیب اول تا سوم شدند.
همچنین در رشته مفاهیم سطح یک برادران، مصطفی زمانی، سعید زینالی و علی اکبری و در رشته مفاهیم سطح دو مجید غفوری، نقی طالبی و رسول تقوی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
و از بین شرکت کنندگان برادران وظیفه، در رشته ترتیل حامد مستاجر، محمدرضا سبزی و  میرمهدی سیدرشیدی و در رشته تحقیق رضا صدیقی، مهدی شریفی‌نژاد و حسین رزمی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
و در بخش خواهران هم در رشته قرائت کریمی‌نژاد و سالمی به ترتیب نفر اول  و دوم، در رشته ترتیل خانی، هوشیار و شقایقی و در رشته مفاهیم سطح یک مریم حیدری، الهام حیدری و خرمی به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم این مسابقه شدند.
همچنین در پایان از هیئت داوران این مسابقه قرآنی مهدی فولادی، مرتضی فولادی، سیدعطا شیخ‌الاسلام و علیرضا حامدی‌نسب تقدیر شد.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به اینکه در بین مسلمانان به خصوص خانواده‌های ایرانی قرآن جایگاه و اهمیت بالایی دارد، گفت: با وجود این موضوع عده کمی از لحاظ معنایی، قرائت و مفاهیم احاطه کامل به کلام خداوند دارند.
حسن حسن‌پور، داشتن روح و نیت پاک و مطهر و خوردن روزی حلال را از مهم‌ترین صفات انسان‌هایی مثل شهید کاظم کربلایی برشمرد که توانستند انس و تسلط کامل به آیات الهی داشته باشند.
اصغر اصغری مسئول روابط عمومی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی هم از اجرای طرح الحافظون و تشکیل کانون‌های قرآنی و تقویت و ساماندهی این کانون‌ها در راستای ایجاد بستر مناسب قرآنی برای خواهران و برادران در سپاه خبر داد.
مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآنی سپاه عاشورا در تبریز با حضور خواهران و برادران بسیجی برگزار و نفرات برتر این مسابقه به مرحله نهایی که در بهمن ماه امسال به میزبانی مشهد مقدس است، راه یافتند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول