اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 104هزار نفر؛

خراسان رضوی رکورددار مسابقات قرآنی شد

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: با حضور 104هزار متسابق قرآنی خراسان رضوی در مرحله شهرستانی 34 دوره مسابقات قرآن‌کریم اوقاف گوی سبقت از دیگر استان‌های کشور ربوده شد.

خراسان رضوی رکورددار مسابقات قرآنی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام سعید آخوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 34 دوره مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی خراسان رضوی با حضور 104 هزار متسابق قرآنی به پایان رسید که این آمار شرکت‌کننده، خراسان رضوی را پیشگام دیگر استان‌های کشور در مسابقات قرآنی کرده است. 
وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی مسابقات در دو مقطع شکوفه و بزرگسال برگزار شده است، اظهار داشت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، سرانگشت حکمت قرآنی بازکننده عقده‌هایی است که بر اثر چالش‌های موجود مادی دنیا در دل و جان انسان به‌ وجود می‌آید.  
مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: مرحله استانی مسابقات در شهرستان تربت‌جام با حضور 600 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی در مقطع بزرگسال برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: افتتاحیه این دوره از مسابقات در روز سه‌شنبه 22 آذر ماه امسال با حضور سردار غفاری، معاون امنیتی سیاسی استاندار خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، رئیس ستاد 34 دوره مسابقات قرآن‌کریم، مسئولان استانی و مردم شهیدپرور شهرستان تربت‌جام در مصلای الغدیر این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در حاشیه مسابقات افزود: در حاشیه این دوره از مسابقات علاوه بر کارگاه‌های تخصصی در نظر گرفته شده برای متسابقین، نمایشگاه تصویری آیات قرآن‌کریم و نمایشگاه بیداری اسلامی برگزار و محصولات قرآنی با نشرهای مختلف عرضه می‌شود.
اختتامیه مرحله استانی 34 دوره مسابقات قرآن‌کریم خراسان رضوی، جمعه 25 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام علی محمدی، نماینده ولی‌فقیه و سرپرست سازمان اوقاف کشور در همین شهرستان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول