اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت بیش از 23 هزار نفر از خانواده‌های قرآنی؛

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی گلستان به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی استان گلستان با رقابت بیش از 23 هزار نفر از خانواده قرآنی در آستان مبارکه امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان به کار خود پایان داد.

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی گلستان به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی گلستان، اظهار داشت: بهترین پیام در زندگی هر انسان، پیام خدا در قرآن است و آنچه پایان این مسیر را زیباتر می‎کند عمل به دستورات این کتاب الهی است.
حجت‎الاسلام والمسلمین حسن دارابی تصریح کرد: فراگرفتن پیام قرآن و پیاده کردن آن در زندگی می‎تواند هر مومنی را به راه سعادت رهنمون سازد.
سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‎های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم در دو گروه خواهران و برادران، در دو گروه سنی شکوفه‎ها و بزرگسال به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان برگزار شد.
در بخش برادران و گروه سنی بالای 16 سال، نفرات اول تا سوم در رشته قرائت به‎ ترتیب آقایان محمد‎علی محمدی‎نژاد، حامد خدابخش، رضا دهقان و در رشته ترتیل نفرات اول تا سوم به ترتیب آقایان احمد متوسلیان، ادریس خجملی، رضا صدقی و در گروه سنی زیر 16 سال، نفرات اول تا سوم به ترتیب آقایان علی سارالمومنین، محمد‎مهدی آهویی، امیر حسین روشنی؛ و در بخش ترتیل گروه سنی زیر 16 سال آقایان حسین وطنی، محمد شریف‎داز و ایمان شهابی نفرات برتر اول تا سوم این دوره از مسابقات انتخاب شدند.
حسین نجاتی در رشته مفاهیم، در رشته حفظ 10 نفرات اول تا سوم به ترتیب آقایان؛ شهاب‎الدین خجملی، عبدالرحیم احمدی، محمد ایری، در رشته حفظ 20 جزء نفرات اول تا سوم به ترتیب آقایان سیدمحمد راد، حسن قوشچی و نعمت‎الله نیک‎نهاد انتخاب شدند.
در بخش حفظ کل قرآن کریم نفرات اول تا سوم به ترتیب آقایان جواد شاهینی، محمدرضا چپرلی، صاحب حبیب‎لی، در بخش حفظ پنج جزء نفرات اول و دوم آقایان؛ عباس سلامتی، محمد حیدری‎مطلق، و در بخش حفظ 10 جزء زیر 16 سال، نفر اول و دوم آقایان احمد رجبی و مهدی کیخا برگزیده شدند.
در بخش خواهران و گروه سنی بالای 16 سال نفرات اول تا سوم در رشته قرائت به ترتیب خانم‎ها فاطمه نصیری، اعظم‎السادات مطهری، اکرم منصوری، در بخش ترتیل نفرات اول تا سوم به ترتیب خانم‎ها فاطمه قاسمی، مریم هوشیار، ام‎البنین قربانی، در بخش قرائت زیر 16 سال مطهره امیرلطیفی تنها نفر منتخب در این رشته قرآنی، برگزیده و شناخته شدند.
در بخش ترتیل زیر 16 سال نفرات اول تا سوم به ترتیب خانم‎ها زینب کتولی نظری، مبینا فندرسکی، فاطمه مصطفی‎لو، در بخش حفظ 10 جزء نفرات اول تا سوم به ترتیب طاهره قاسمی، مهدیه اشرفی، فاطمه رنجبر، در بخش حفظ 20 جزء نفرات برتر اول تا سوم به ترتیب خانم‎ها الهه باباکردی، معصومه تجری و فاطمه شعبانی انتخاب شدند.
در بخش حفظ کل قرآن کریم نفرات اول تا سوم به ترتیب خانم‎ها سمانه زنگانه، زینب کیخا، عظیمه کیانی، حفظ پنج جزء زیر 16 سال ساجده فولادی و در بخش حفظ 10 جزء زیر 16 سال معصومه‎سادات میرفندرسکی، در بخش مفاهیم نفرات اول تا سوم به ترتیب خانم‎ها لیلا حسینیان، مریم خلیلی و فاطمه شمس‎آبادی از برندگان این دوره از مسابقات بودند.
به گفته کوهساریان مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان نفرات اول هر یک از بخش‎های قرآنی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول