اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ارتقای سطح معنوی جامعه صورت می‌گیرد

راه‌اندازی 72 پایگاه فرهنگی شهری و روستایی در کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول پایگاه‌های فرهنگی شهری و روستایی موسسه شهدای کربلای استان کرمان گفت: 72 پایگاه فرهنگی در شهرها و روستاهای استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 72 پایگاه فرهنگی شهری و روستایی در کرمان
زهرا غیاث‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: به نیت 72 شهید گرانقدر کربلا 72 پایگاه فرهنگی در محله‌های شهری و روستایی استان کرمان دایر می‌شود.
وی برگزاری جلسه‌های قرآن و احکام، برنامه‌های فرهنگی و هنری، آیین عزاداری و جشن‌های ملی و مذهبی و نمایشگاه‌های علمی، فرهنگی و هنری را از جمله برنامه‌های کانون‌های فرهنگی شهری و روستایی برشمرد.
غیاث‌زاده بیان داشت: موسسه شهدای کربلای استان کرمان در زمینه اعزام مبلغ، مشاور و مداح، خدمات ازدواج به زوج‌های جوان، کارگاه‌های مشاوره‌ای، برنامه‌های اجتماعی از پایگاه‌های فرهنگی در محله‌های شهری و روستایی حمایت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه از طریق اطلاع‌رسانی برای راه‌اندازی پایگاه فرهنگی در محله‌های شهری و روستایی اقدام شده است، عنوان کرد: این پایگاه‌ها توسط افراد علاقمند راه‌اندازی می‌شود.
غیاث‌زاده جذب افراد به مسائل مذهبی و ارتقای سطح اعتقاد مذهبی و معنوی جامعه را از جمله هدف‌‌های ایجاد پایگاه‌های فرهنگی شهری و روستایی در استان کرمان ذکر کرد.
وی از راه‌اندزای چهار پایگاه فرهنگی شهری در کرمان خبر داد و تصریح کرد: این پایگاه‌ها در سطح شهر با اجرای برنامه‌های قرآنی، احکام دینی، سخنرانی، مشاوره، قرائت دعا و زیارت فعالیت دارند.
غیاث‌زاده بیان داشت: پایگاه فرهنگی شماره یک شهری به صورت سیار در سطح شهر کرمان با قرائت زیارت ناحیه مقدسه، سخنرانی و بیان احکام فعالیت می‌کند.
وی از تهیه یک بسته فرهنگی مکتوب با بهر‌ه‌گیری از 40 حدیث اخلاقی و اجتماعی از ائمه اطهار (ع) خبر داد و افزود: این حدیث‌ها بر روی برگه نوشته شده‌اند و در یک بسته به قیمت 2 هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شوند.
غیاث‌زاده ابراز داشت: از این مجموعه فرهنگی و مذهبی می‌توان در مراکز عمومی مانند نهادهای دولتی و خصوصی، مسجد و دانشگاه بهره برد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول