اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آبپخش خبر داد

تجهیز کانون‌های فرهنگی آبپخش به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از تجهیز کانون‌های فرهنگی آبپخش به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خبر داد.

تجهیز کانون‌های فرهنگی آبپخش به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمد نجفی در نشست با فعالان فرهنگی و هنری بخش آبپخش با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین حسینی تجدید عهدی دوباره با آرمان‌ها و اهداف قیام امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به نقش عاشورا و قیام امام حسین (ع) در دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی اضافه کرد: همانطور که نبی اکرم (ص) دین اسلام را به ارمغان آورد حضرت امام حسین (ع) نیز با قیام کربلا سبب بقای آن شد.

نجفی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش آبپخش از فعال‌ترین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان هستند و همواره بر اجرای برنامه‌ها در ایام ملی و مذهبی در طول سال اهتمام ورزیده‌اند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش عنوان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با در اختیار داشتن پشتوانه مساجد و حضور مردم مسلمان و ولایتمدار شهرها و روستاهای میهن اسلامی می‌توانند با برنامه‌ریزی و حمایت مسئولان و بزرگان محلات مختلف در شهرها و روستاها به اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بپردازند.

نجفی بیان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در راستای جذب حداکثری جوانان گام بردارند و در شرایطی که دشمنان با استفاده از تمام امکانات دست به تهاجمات فرهنگی به اصول و مبانی اعتقادی دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی می‌زنند در راستای گسترش فرهنگ ناب اسلامی گام بردارند.

وی از تجهیز کانون‌های فرهنگی آبپخش به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خبر داد و گفت: به‌زودی این امر در سطح تمام کانون‌ها عملیاتی می‌شود.

سردبیر نشریه منجی نیز در این نشست اظهار داشت: در دو سال اخیر و با فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد بهبود و پیشرفت چشمگیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در بخش آبپخش بوده‌ایم و گام‌های مهمی در راستای بهبود فعالیت‌های فرهنگی و هنری برداشته شده است.

ابوطالب رضایی با اشاره به اجرای سیاست انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش آبپخش توسط نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش ادامه داد: اجرای این سیاست و برگزاری سلسله نشست‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از امور ارزشمندی است که در نیمه دوم سال جاری شاهد تحقق آن توسط نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بوده‌ایم و سبب انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در بخش آبپخش می‌شود.

وی تصریح کرد: کانون‌ فرهنگی و هنری صاحب‌الزمان آبپخش در دهه آخر ماه صفر با دعوت از حضرت حجت‌الاسلام حسینی آملی اقدام به برگزاری 10 شب برنامه سخنرانی کرده و از تمامی شهروندان آبپخشی دعوت می‌کنیم در این برنامه‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول