اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم:

17 کانون فرهنگی ـ هنری در دیلم فعال است

خبرگزاری فارس: مسئول امور مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم گفت: بیش از 17 کانون فرهنگی هنری در این شهرستان فعالیت دارند.

17 کانون فرهنگی ـ هنری در دیلم فعال است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامحسین آقاجری ظهر امروز در حاشیه بازدید مسئول دبیرخانه هیئت نظارت و فرهنگی کانون‌های مساجد استان بوشهر از برخی کانون‌های مساجد دیلم گفت: 17 کانون فرهنگی هنری در شهرستان دیلم به فعالیت مشغول هستند که چهار کانون در بخش امام حسن(ع) و 13 کانون در بخش مرکزی قرار دارند.
مسئول امور مساجد ارشاد اسلامی دیلم اضافه کرد: کانون فرهنگی امیرالمومنین (ع) دیلم به‌عنوان کانون معین در آینده نزدیک مجهز به خانه دیجیتال می‌شود و تمام اعضای کانون‌های مساجد می‌توانند از خدمات کامپیوتری و نرم‌افزاری آن بهره‌مند شوند.
آقاجری تصریح کرد: با همکاری دبیرخانه امور مساجد استان بوشهر در پایان سال جاری تمام کانون‌های فرهنگی مجهز به امکانات و تجهیزات اولیه می‌شوند و شاهد تحولی عظیم در عرصه این کانون‌ها خواهیم بود.
وی گفت: کانون‌های فرهنگ هنری مساجد نقش بسیار مهمی در مقابله با جنگ نرم و محور قرار دادن موازین اسلامی بر عهده دارند.
آقاجری با اشاره به جنگ نرم دشمنان بر علیه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی اظهار داشت: مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن، فعالیت‌های فرهنگی هنری با محوریت موازین اسلامی است و کانون‌های فرهنگی هنری در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید عمل به منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند، افزود: رونق گرفتن فعالیت‌های تربیتی مساجد گام بلندی در مسیر اعتلای فرهنگ غنی اسلامی است.
این مسئول فرهنگی دیلم افزود: توسعه کیفی کانون‌ها، تشکیل حلقه‌های ایمانی، ارائه آموزش و توانمندسازی جوانان و نوجوانان فعال در مساجد و ارائه برنامه‌های جامع تربیتی از جمله فعالیت‌هایی است که در راستای احیای فعالیت‌ها و کارکردهای مساجد باید انجام گیرد.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول