اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان خبر داد

افتتاح کانون فرهنگی آیین انتظار در بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان از افتتاح کانون فرهنگی ـ هنری "آیین انتظار" در روستای آب امیری این شهرستان خبر داد.

افتتاح کانون فرهنگی آیین انتظار در بهبهان

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: برای مقابله با جنگ نرم باید با ساز و کار فرهنگی وارد میدان کارزار شد.

وی از این حیث تقویت بخش فرهنگی و هنری را در شهرستان‌ امری مهم عنوان کرد و افزود: فعال کردن و گسترش فعالیت‌های فرهنگی در مساجد امری مهم و ضروری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان تصریح کرد: جنگ امروز جنگ نرم است و در این خصوص باید جوانان را نسبت به آن هوشیار و آگاه کرد.

وی اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری باید در مقابله با جنگ نرم نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کنند.

ابوعلی خاطرنشان کرد: بهترین و مؤثرترین راه و مکان برای حضور اندیشه‌ها و افکار افراد مختلف برای مقابله با تهاجم فرهنگی مساجد است.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح کانون فرهنگی ـ هنری "آیین انتظار" در روستای آب امیری این شهرستان عنوان کرد: این کانون در راستای تحقق ارزش‌ها و اصول سیاست‌های فرهنگی و هنری جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بهبهان با اشاره به دیگر اهداف اجرایی کانون "آیین انتظار" در این شهرستان تصریح کرد: همچنین سوق دادن مساجد به فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کنار فعالیت‌های مذهبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی از دیگر اهداف تبیین شده رد عملکرد اجرایی این کانون است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم همکاری اعضای مختلف مساجد در راستای برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تعداد کانون‌های فعال در سطح شهرستان بهبهان را 20 کانون معرفی کرد.

ابوعلی در پایان گفت: امیدواریم این حرکت گامی مثبت در راستای اعتلای سطح کمی و کیفی فرهنگ و هنر در شهرستان و همچنین تشویق و ترغیب جوانان به این عرصه گسترده باشد.

انتهای پیام/ص30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول