اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

محوریت مساجد در توسعه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی

خبرگزاری فارس‌: استاندار قم بر توجه به نقش مساجد در توسعه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی تاکید کرد.

محوریت مساجد در توسعه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در دیدار مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی با محوریت مساجد اظهار داشت: مساجد از آغاز اسلام به عنوان مهم‌ترین پایگاه برای ترویج دین اسلام، در کنار کارکردهای عبادی خود، در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نیز تامین‌کننده بسیاری از نیازهای جامعه بوده‌اند.
وی لزوم توجه به مسجد محوری را یادآور شد و با اشاره به ظرفیت‌های خوب مساجد کشور گفت: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی که قابلیت اجرای آنها در مساجد وجود دارد باید به سمت مساجد سوق داده شود.
موسی‌پور به حمایت‌های ویژه از مساجد استان در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: در طول چند سال اخیر کمک‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی بیشتری در زمینه احیای مساجد و رونق فعالیت‌های فرهنگی مذهبی در سطح کانون‌ها و مراکز فرهنگی مساجد استان صورت گرفته است.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های فرهنگی در محلات حاشیه شهر، افزود: در آموزش‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد باید تعمیق باورهای اعتقادی و ارزش‌های دینی رویکرد و هدف اصلی تمام برنامه‌ها باشد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول