اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

اجاره‌بهای موقوفات در اصفهان به‌ ‌روز‌ رسانی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: به روز رسانی اجاره‌بهای موقوفات در اصفهان یکی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های این اداره است و در حال حاضر این موضوع در اصفهان به صورت جدی دنبال می‌شود.

اجاره‌بهای موقوفات در اصفهان به‌ ‌روز‌ رسانی می‌شود
حجت‌الاسلام حسین اژدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت موقوفات یکی از مهم‌ترین اهداف این اداره محسوب می‌شود، اظهار داشت: افرادی که موقوفه‌ها را در اختیار دارند باید حقوق آن را به صورت کامل بپردازند و این افراد نباید نسبت به این موضوع بی‌توجه باشند.
وی به روز شدن موقوفات از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: اجاره موقوفات باید به روز باشد و اجاره تمام موقوفه‌ها باید به روز پرداخت شود و مرور زمان حقی برای هیچ شخصی نسبت به موقوفه ایجاد نمی‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: برخی از هتل‌های موجود در اصفهان موقوفه هستند و هتل عباسی و هتل مدرس از موقوفه‌های موجود در اصفهان به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه میدان امام(ره) و تمام مغازه‌های موجود در آن موقوفه است، اضافه کرد: میدان امام(ره) ثبت یونسکو است و حفظ، حراست، ترمیم و مرمت ابنیه تاریخی موجود در سطح شهر با میراث فرهنگی است.
وی اضافه کرد: به روز‌ رسانی اجاره‌بهای موقوفات در اصفهان یکی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های این اداره است و در حال حاضر این موضوع در اصفهان به صورت جدی دنبال می‌شود.
اژدری با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این اداره در هفته وقف تاکید کرد: وقف و موضوعات مربوط به آن باید در میان مردم زنده شود و بصیرت عاشورایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در راستای تحقق این موضوع است.
وی بیان داشت: اداره اوقاف و امور خیریه اصفهان از بودجه فرهنگی سال گذشته استان هیچ هزینه‌ای برای بقاع متبرکه و مساجد دریافت نکرده است.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول