اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتسال کشور

فراز قم دور برگشت را با پیروزی آغاز کرد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال فراز قم دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را با پیروزی آغاز کرد.

فراز قم دور برگشت را با پیروزی آغاز کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته‌ای که مسابقات لیگ برتر این رشته به دلیل سفر تیم ملی فوتسال به کرواسی تعطیل است، به فوتسال کشور حرارت و گرمای خاصی داد.
در هفته‌ای که علاقه‌مندان به فوتسال در شهر مقدس قم نمی‌توانستند بازی تیم فوتسال صبای قم در لیگ برتر را به دلیل تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تماشا کنند اما در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم دیگر تیم فوتسال شهرشان در لیگ باشگاه‌های کشور یعنی فراز قم را مقابل حریف کرمانی تنها نگذاشتند.
دیدار فراز قم و کاوه زرند کرمان از هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور دیدار بسیار حساسی بود که فوتسال دوستان قمی شب گذشته آن را به تماشا نشسته و در نهایت برتری فراز را شاهد بودند.
در این دیدار دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما این شاگردان ابوالفضل ثانی در تیم فوتسال فراز قم بودند که کنترل نسبتا بیشتر و بهتری بر جریان بازی داشتند و در نهایت دیداری را که هشت گل در برداشت به سود خود به پایان رساندند.
فرازی که در دیدار رفت به دلیل حاضر نشدن مقابل حریف کرمانی خود یعنی تیم فوتسال کاوه زرند، با رای کمیته انضباطی فدراسیون سه بر صفر بازنده شده بود، در این دیدار انگیزه بالایی داشت تا بتواند نتیجه دیدار قبل را تلافی کند، به همین خاطر در سراسر لحظات مسابقه بازی هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشته و به برتری رسید.
فراز قم در این دیدار که هشت بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت، پنج بار موفق به گلزنی شد تا در مقابل سه گل حریف با حساب پنج بر سه به برتری دست یافته و بدین ترتیب سومین پیروزی خود در مسابقات این فصل لیگ دسته اول را کسب کند.
در این مسابقه محسن شنوفی بازیکن سابق تیم فوتسال سایپا کاشان و ارم کیش قم، سعید قربانی از بازیکنان شاغل در لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم هر کدام دو گل به ثمر رساندند، ضمن اینکه دیگر گل فراز قم توسط حامد فراهانی به ثمر رسید.
تیم فوتسال فراز قم بعد از دو پیروزی که در مرحله رفت گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم‌های فوتسال فولاد ماهان نوین اصفهان و هومن ساز ماهشهر کسب کرده بود، به سومین برد خود در این فصل دست یافت.
فراز قم از دیدارهای دور رفت علاوه بر دو پیروزی مقابل حریفان اصفهانی و خوزستان، یک تساوی برابر تیم صدرای شیراز و چهار باخت مقابل نفت امیدیه اهواز، کاوه زرند کرمان، بنیاد مسکن فارس و گاز خوزستان در کارنامه داشت و بدین ترتیب با کسب 10 امتیاز از هشت مسابقه، بار دیگر نسبت به بازگشت به مکان‌های بالای جدول امیدوار ماند.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول