اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

تبلیغات علیه انتخابات نشانه ناآگاهی از الفبای سیاسی کشور است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به تبلیغات دشمنان در داخل و خارج کشور و ادعای یک طرفه بودن انتخابات عنوان کرد: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، الفبای سیاسی کشور ما را در گروه‌های سیاسی بلد نیستند.

تبلیغات علیه انتخابات نشانه ناآگاهی از الفبای سیاسی کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی سه‌شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: با توجه به اعلام لیست نهایی داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سوم اسفند ماه، تبلیغات انتخاباتی قبل از اعلام این تاریخ صحیح نیست.
وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مباحث مهم روز است، افزود: با توجه به خیزش‌های اسلامی و اینکه جمهوری اسلامی الگوی جهان اسلام محسوب می‌شود، تمام قدرت استکبار بر این است که این انتخابات به شکلی مخدوش، مسئله‌دار و به فتنه و اختلاف کشیده شود.
کمالی تصریح کرد: دشمنان با همه وجودشان کار می‌کنند و کسانی که اکنون با شبکه‌های فارسی‌زبان خارجی و دستگاه‌های اطلاعاتی کار می‌کنند، می‌دانند که آنان چه نقشه‌هایی را آغاز کرده‌اند.
وی با بیان اینکه حساسیت این خیزش‌ها و انتخابات فوق‌العاده مهم است و ما باید به صورت جدی بر این مسئله مراقبت کنیم، گفت: تهدیدها و تحریم‌ها از دیگر مسائل و مشکلات است که اکنون دشمنان به طور دائم تبلیغ و عنوان می‌کنند.
کمالی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های انتخابات می‌تواند همانگونه که در 31 انتخابات گذشته خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان بوده در این انتخابات نیز نقشه‌های آنها را خنثی کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با اشاره به تبلیغات دشمنان در داخل و خارج کشور و ادعای یک طرفه بودن انتخابات عنوان کرد: کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، الفبای سیاسی کشور ما را در گروه‌های سیاسی بلد نیستند.
کمالی گفت: از مجموع داوطلبان نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی 750 نفر اصلاح‌طلب بودند که این بیانگر خوب وارد شدن آنها در عرصه رقابت انتخاباتی است.
وی در زمینه گفته‌هایی مبنی بر اینکه تعداد داوطلبان در این دوره از انتخابات کم شده است، عنوان کرد: در دوره فعلی بر خلاف دوره‌های قبل مدرک اعلام شده کارشناسی ارشد و یا معادل آن در دروس حوزوی بوده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان بر رعایت مقررات انتخاباتی از سوی نامزدها تأکید کرد و بیان داشت: نماینده مجلس باید کسی باشد که به قانون احترام بگذارد.
کمالی اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی باید در مرحله نخست مقررات قانونی را رعایت کنند.
وی حضور در انتخابات و ایجاد انگیزه در مردم را مورد تأکید قرار داد و افزود: تبیین شرایط کنونی جامعه از وظایف شوراهای فرهنگ عمومی و اعضای آن، روحانیت، ائمه جمعه، اساتید دانشگاه‌ها، مسئولان و مدیران است.
کمالی با بیان اینکه 117 نفر از استان کرمان داوطلب نمایندگی در مجلس شدند و از این تعداد 13 نفر زن و 104 نفر مرد بودند، خاطرنشان کرد: بر این اساس 88 نفر از این استان تأیید صلاحیت شدند و 24  نفر شرایط احراز را نداشتند و یا تأیید آنها کامل نشده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول