اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت نظارت بر انتخابات کرمان

تبلیغات پیش از موعد کاندیداها پیگرد قانونی دارد

خبرگزاری فارس: در اطلاعیه هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در استان کرمان آمده است: براساس ماده 39 آیین‌نامه اجرایی انتخابات مجلس از زمان ثبت‌نام تا آغاز تبلیغات هرگونه فعالیت تبلیغاتی از سوی کاندیداها ممنوع است و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

تبلیغات پیش از موعد کاندیداها پیگرد قانونی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در اطلاعیه هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان کرمان آمده است: اکنون که با یاری خداوند متعال و در مسیر برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی کار ثبت‌نام کاندیدا هاپایان یافته و هیئت‌های اجرایی و نظارت مشغول بررسی صلاحیت‌ها هستند.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: توجه همه کسانی که در سراسر استان برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرده‌اند را به ماده 39 آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی جلب کرده و اعلام می‌دارد، براساس این ماده قانونی از زمان ثبت‌نام تا آغاز تبلیغات هرگونه فعالیت تبلیغاتی از سوی کاندیداها ممنوع است و متخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: انتظار آن است که تمام کاندیداها با احترام به قانون از هرگونه فعالیت تبلیغاتی با عنوان کاندیداتوری مجلس خودداری کرده و از اکنون زمینه را برای برگزاری انتخابات قانونی و با حضور حداکثری مردم متعهد فراهم کنیم.

به گزارش فارس، طبق ماده 39 قانون آیین‌نامه اجرایی انتخابات مجلس از زمان ثبت‌نام داوطلبان تا هنگام شروع تبلیغات رسمی، انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی با عنوان کاندید نمایندگی مجلس شورای اسلامی ممنوع است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول