اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اوقاف وفارس خبر داد

برگزاری همایش وقف و رسانه در شیراز

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری دومین همایش استانی وقف و رسانه در شهر شیراز حرم سوم اهل بیت (ع) خبر داد.

برگزاری همایش وقف و رسانه در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز مصطفی زائری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش که همراه با تجلیل از اصحاب فعال رسانه فارس در زمینه وقف است، پنج‌شنبه ششم بهمن ماه جاری در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس برگزار می‌شود.
زائری از محورهای همایش وقف و رسانه را تبیین جایگاه وقف در جامعه، چگونگی استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای در راستای تبلیغ فرهنگ وقف، بررسی راهکارهای ایجاد موقوفات جدید مطابق با نیازهای روز جامعه و تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه عنوان کرد.
وی بیان داشت: همچنین در این همایش از آثار برتر رسانه‌های فارس که در هفته وقف امسال منعکس شده است تجلیل می‌شود.
این فعال روابط عمومی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان از روابط عمومی‌های فعال در کشور به شمار می‌رود ابراز داشت: در هفتمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران که هفته گذشته در تهران برگزار شد روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس مقام برتر در رشته ارتباطات رسانه‌ای را به خود اختصاص داد.
زائری ابراز داشت: کسب این مقام مرهون تلاش‌های رسانه‌های فعال در استان فارس در انعکاس اخبار و رویدادهای اداره کل اوقاف و امور خیریه بوده است و بسیاری از آثار رسانه‌های استانی برای داوری در این سمپوزیوم ارسال شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول