اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشکده علوم انسانی جامعة المصطفی العالمیة:

همایش «حوزه، رسانه و ارتباطات» در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پژوهشکده علوم انسانی جامعة المصطفی العالمیة از برگزاری همایش حوزه، رسانه و ارتباطات در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

همایش «حوزه، رسانه و ارتباطات» در قم برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محسن ملک‌افضلی در نشست خبری که در پژوهشکده علوم انسانی جامعة المصطفی العالمیة برگزار شد، به تبیین اهداف برگزاری همایش حوزه رسانه و ارتباطات پرداخت و اظهار کرد: هدف از نامگذاری همایش با نام حوزه، رسانه و ارتباطات به دلیل شکل‌گیری علمی این همایش براساس ساختارهای ارتباطی است.
وی خاطرنشان کرد: گسترش و تقویت رسانه در حوزه علمیه، آشنایی مخاطبان با بنیان‌های فکری و اندیشه‌های اسلامی ارتباطات و رسانه مهم‌ترین اهداف‌ برگزاری این همایش است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش حوزه رسانه و ارتباطات، همکاری با نهادهای علمی به منظور توسعه مرزهای فرهنگی، ایجاد پل ارتباطی میان اندیشه اسلامی و نخبگان دیگر جوامع، توانمندسازی طلاب و حوزه‌های علمیه برای  استفاده‌های مطلوب از ابزارهای ارتباطی و رسانه‌ای را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
وی افزود: فراهم‌سازی زمینه نظارت و ارزیابی محصولات رسانه‌ای از سوی فرزانگان حوزوی، نمایاندن ظرفیت‌های رسانه در امر تبلیغ دینی به متولیان دینی و شناسایی رسانه‌های مهم هم سو و رقبای همسو ضد دینی مذهبی نیز از دیگر اهداف برگزاری همایش حوزه، رسانه و ارتباطات است.
ملک‌افضلی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این همایش به اهدافی که مورد نظر جوامع علمی است برسیم و به منویات رهبری که به نقش حوزه در رسانه تاکید داشتند جامه عمل بپوشانیم.
وی با اشاره به گستردگی همایش گفت: این همایش با مشارکت برخی از نهادها مانند حوزه علمیه قم، معاونت‌های پژوهش تبلیغ ارتباطات و امور بین‌الملل، سازمان فرهنگ و  ارتباطات اسلامی و مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما برگزار می‌شود.
رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش حوزه  رسانه و ارتباطات خاطرنشان کرد: این همایش را در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و تا زمان برگزاری این همایش هر ماه یک نشست تخصصی برگزار می‌شود.
وی افزود: علاوه بر کمیته پیگیری موضوعات علمی، کمیته‌های اجرایی همایش نیز تشکیل شده که در آن سیاست‌های کلی همایش و موضوعات علمی آن به تصویب می‌رسد.
ملک‌افضلی با بیان اینکه این همایش با رویکرد ملی برگزار می‌شود، بیان کرد: تاکنون تصمیمی درباره برگزاری این همایش در بعد بین‌المللی صورت نگرفته است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول