اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش علمی حوزه رسانه و ارتباطات خبر داد:

پایان اسفند ماه آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش حوزه و رسانه

خبرگزاری فارس: دبیر علمی همایش علمی حوزه رسانه و ارتباطات آخرین مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش را تا 28 اسفند ماه سال جاری دانست.

پایان اسفند ماه آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش حوزه و رسانه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد پهلوانیان ظهر امروز در نشست خبری همایش علمی حوزه رسانه و ارتباطات که در پژوهشکده علوم انسانی جامعة المصطفی العالمیه برگزار شد، اظهار کرد: کمیته علمی این همایش در سه ماه اخیر تشکیل و کار خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به حضور استادان ممتاز در کمیته علمی بیان کرد: این کمیته از زمان تشکیل تاکنون جلسات متعددی تشکیل داده است و از امروز محورهای آن برای ارسال مقالات فراخوان داده می‌شود.
دبیر علمی همایش علمی حوزه رسانه و ارتباطات ادامه داد: این همایش در دو محور کلی دین و رسانه و تبلیغ دین و رسانه با حضور اندیشمندان و صاحب قلمان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه محورهای این همایش دارای زیرمجموعه‌های مختلف است، گفت: مباحث «حوزه، رسانه‌های مدرن و تبلیغ دین»، «‌رسانه‌های سنتی و مدرن در تبلیغ دین _ تعامل و تقابل» و «تبلیغ ادیان (غیر از اسلام) در رسانه‌های مدرن» به عنوان زیر مجموعه در محور تبلیغ دین و رسانه ارائه شده‌اند.
وی حضور رسانه‌های سنتی در رسانه‌های مدرن، آسیب‌شناسی تبلیغ سنتی حوزه علمیه را عناوین ذکر شده در شاخه رسانه‌های سنتی و مدرن در تبلیغ دین، تعامل و تقابل ذکر کرد.
دبیر علمی همایش حوزه ارتباطات و رسانه اضافه کرد: تبلیغات ادیان در رسانه‌های مدرن، تبلیغات ضد اسلام در رسانه‌های مدرن، تبلیغات ضد شیعه در رسانه‌های مدرن و شیوه‌های تبلیغ ادیان(غیر از اسلام) در رسانه‌های مدرن از جمله موضوعات محور تبلیغ ادیان غیر از اسلام در رسانه‌های مدرن است.
پهلوانیان با اشاره به شاخه‌های زیر مجموعه محور دین و رسانه گفت: عرفی شدن، تخیل و تفسیر دین‌ و‌ بازنمایی دراماتیک سوژه‌های دینی از جمله موضوعات مورد بحث در این محور خواهد بود.
وی همچنین افزود: عناوینی مانند دین در رسانه؛ آسیب‌ها اقتضائات و ویژگی‌ها، فقه در رسانه،‌ اخلاق در رسانه، معارف اسلامی در رسانه و سیاست‌زدگی در شاخه دین در رسانه مطرح می‌شود.
پهلوانیان تصریح کرد: علاقه‌مندان شرکت در این همایش تا 28 اسفند سال جاری فرصت دارند مقالات خود را به نشانی الکترونیکیhamayesh.smc@gmail.com ارسال کنند.
وی تاکید کرد: مقالات ارسالی نباید در هیچ همایش علمی‌، مجلات و فصلنامه‌های پژوهشی در داخل و خارج از کشور به چاپ رسیده باشد.
وی عنوان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.smc.miu.ac.ir ‌مراجعه کنند.
انتهای پیام /ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول