اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

22 بهمن بهترین فرصت زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن گفت: 22 بهمن بهترین فرصت برای زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

22 بهمن بهترین فرصت زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد شامگاه پنج‌شنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ری که در دفتر امام جمعه شهرری برگزار شد، با اشاره به برگزاری تشییع پیکر شهید قشقایی در شهرستان ری افزود: با وجود اینکه شهرستان ری بیش از 2 هزار و 700 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است اما شهادت برخی از عزیزان تاثیرات بسیار قابل توجهی داشته است.
فرماندار شهرستان ری در هفتمین روز عروج شهدای فناوری و خودکفایی با اشاره به ترورهای اخیر تصریح کرد: اینکه ترورها از سال پیش شروع شده است و دقیقا در سالگرد ترور شهید شهریاری ترور شهید احمدی روشن و شهید قشقایی صورت می‌گیرد نشان دهنده این امر است که این ترورها از قبل طراحی و برنامه‌ریزی شده است و همزمانی و نحوه ترورها با توجه به بحث بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، خود این امر به خوبی نشان دهنده تاثیر انقلاب اسلامی ایران در بیداری کشورهای منطقه و الگو پذیری آنان از ایران است.
وی در ادامه دستاوردهای هسته‌ای ایران از قبیل نیروگاه بوشهر، سایت نطنز و فردو را مورد اشاره قرار داد و گفت: پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای ایران تابلوی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و جهان برجسته‌تر کرده است و موجب کنجکاوی مردم در اقصی نقاط جهان و جلب توجه‌ها به سوی ایران شده است و این امر آنان را بر این داشته است به ایران ضربه بزنند و به طبع باید از شهیدان این عرصه به شایستگی تجلیل کرد و اطلاع رسانی دقیق و موثر صورت گیرد.
باقرنژاد با اشاره به اینکه دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن در آستانه انتخابات برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن در حال بستر سازی به منظور به سخره گرفتن ارزش‌های نظام است باید از 22 بهمن به عنوان یک فرصت برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بهره برد.
فرماندار شهرستان ری با اشاره به شعار حضور حداکثری مخالفان نظام در انتخابات سال 88 افزود: با توجه به اینکه دشمنان ما نتوانستند از این شعار و حضور در جهت منافع خود سود ببرند حالا دست به کار شده‌اند و شعار حضور حداقلی را سر می‌دهند و قصد کم رنگ جلوه دادن انتخابات و زیر سئوال بردن نظام و انقلاب را دارند لذا باید با تمام توان و قوا و تمام امکانات در راستای برگزاری هرچه با شکوه‌تر انتخابات گام برداریم.
باقرنژاد در ارتباط با مصوبات ستاد بزرگداشت دهه فجر تصریح کرد: با تمام توان مصوبات ابلاغ شده را پیگیری و به نتیجه می‌رسانیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی، امام جمعه شهرری نیز طی سخنانی در این جلسه گفت: تجربه برگزاری نخستین راهپیمایی 22 بهمن در سال گذشته نشان داد مردم آمادگی خوبی دارند و در واقع مجموعه‌ها، دستگاه‌ها و مسئولان همه با تمام توان و قوا آمدند و سنگ تمام گذاشتند و من به سهم خودم از تمام نهادها و عزیزانی که در سال گذشته حضور داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.
در ادامه این نشست مسئولان کمیته‌های فرهنگی، انتظامی و پشتیبانی امنیتی و کمیته اجرایی ضمن ارائه گزارشی مشکلات و نیازهای خود را مطرح و مقرر شد به منظور رفع موانع و برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ری پیگیری‌های لازم انجام شود.
این گزارش حاکی است، نشست ستاد دهه فجر شهرستان ری به‌منظور هماهنگی برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری، امیرحسین باقرنژاد فرماندار ری و اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ری در محل دفتر امام جمعه شهرری برگزار شد.
انتهای پیام/ر10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول