اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات زمینی سازمان صدا وسیما:

36 میلیون نفر از جمعیت ایران زیر پوشش سامانه دیجیتال قرار گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات زمینی سازمان صدا و سیما گفت: 36 میلیون نفر از جمعیت ایران زیر پوشش سامانه دیجیتال قرار گرفته‌اند.

36 میلیون نفر از جمعیت ایران زیر پوشش سامانه دیجیتال قرار گرفته‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا علی‌دادی شب گذشته در مراسم بهره‌برداری از سامانه دیجیتالی شبکه افلاک لرستان گفت: این سامانه یکی از پیشرفته‌ترین سامانه‌های دیجیتال در دنیاست.
وی افزود: با وجود تحریم‌ها امروز نه تنها کشور ما در علم روز عقب نیست بلکه یک قدم جلوتر است.
مدیرکل ارتباطات زمینی سازمان صدا و سیما گفت: رئیس سازمان صدا و سیما روز گذشته برخی از فرستنده‌های دیجیتال یک کیلووات را افتتاح کرد که این یک جواب دندان‌شکن به تحریم‌ها علیه ایران بود.
علی‌دادی یادآور شد: با بهره‌برداری از این سامانه دیجیتال 36 میلیون از جمعیت کشور یعنی 48,24 درصد زیر پوشش این شبکه‌ها قرار می‌گیرند.
مدیرکل ارتباطات زمینی سازمان صدا و سیما گفت: سیستمی که در لرستان راه‌اندازی شده است، دو تا از تکنولوژی‌های نوین دنیاست.
وی اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه دیجیتال در لرستان علاوه بر مرکز لرستان برای نخستین ‌بار دو شهرستان بروجرد و دورود زیر پوشش این شبکه قرار می‌گیرند که این نخستین ‌بار است که در شهرهای کشور اتفاق می‌افتد.
مدیرکل ارتباطات زمینی سازمان صدا و سیما گفت: با راه‌اندازی سامانه دیجیتال در لرستان حدود 800 هزار از جمعیت لرستان زیر پوشش 16 شبکه تلویزیونی و 11 شبکه رادیویی قرار می‌گیرند.
سامانه دیجیتال STM1 با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان استاندار لرستان، مدیرکل ارتباطات زمینی سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولان لرستانی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول