اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هسته‌ گزینش سازمان بهزیستی:

مدیران مهدهای ‌کودک توسط بهزیستی گزینش می‌شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست هسته‌ گزینش سازمان بهزیستی گفت: مدیران مهدهای ‌کودک توسط بهزیستی گزینش می‌شوند.

مدیران مهدهای ‌کودک توسط بهزیستی گزینش می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان‌رضوی، عباس خرقانی اظهار داشت: اطلاع ما از موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به قراردادی، هنوز در حد رسانه‌ای است و از نظر قانونی، مجوزی در این مورد صادر و یا ابلاغ نشده است.
سرپرست هسته‌ گزینش سازمان بهزیستی کشور در حاشیه‌ همایش گزینش‌گران سازمان بهزیستی در مشهد افزود: البته ما آمادگی داریم که با اعلام رسمی این تبدیل وضعیت نیروها، موضوع گزینش و به کارگیری این نیروها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین شرایط ممکن انجام دهیم که حقی از همکاران محترم ضایع نشود.
وی یادآور شد: البته انجام این کار سنگین به نیروی انسانی و اعتبارات خاصی نیاز دارد که باید در هسته‌های گزینش به آن توجه شود تا انجام این مأموریت، برای همکاران ما در هسته‌های گزینش استان‌ها امکان‌پذیر باشد.
وی در زمینه گزینش مسئولان و مدیران واحدهای غیر دولتی که بخشی از وظایف بهزیستی را انجام می‌دهند افزود: برحسب وظیفه‌ای که قانون به سازمان بهزیستی واگذار کرده، مراکز توانبخشی، خانه‌های فرزندان، مراکز مشاوره، ترک اعتیاد، مهدهای‌ کودک و مؤسسات خیریه توسط بخش‌های غیردولتی اجرا می‌شود که براساس قانون، مدیران این واحدها طبق آیین‌نامه‌ خاصی که برای این امر در نظر گرفته شده، باید گزینش شوند.
وی یادآور شد: در مورد مهدهای‌ کودک به جهت حساسیتی که بهزیستی برای امر آموزش و تربیت کودکان قائل است مربیان این مراکز نیز گزینش می‌شوند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول