اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی گناباد اعلام کرد

ایجاد بستر در کارآفرینی مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی گناباد گفت:بستر لازم در کارآفرینی و اشتغال در مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد فراهم شده است.

ایجاد بستر در کارآفرینی مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد علی ستوسر صبح امروز در جمع خبرنگاران در گناباد، اظهار داشت: تمام بسترهای لازم به منظور توسعه آموزش‌های عالی و ارتقای دانش و ایجاد مهارت‌های لازم و به فعلیت درآوردن استعدادهای نهفته کارآفرینی و اشتغال در مرکز علمی کاربردی بهزیستی گناباد فراهم شده است.
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی گناباد افزود: به منظور شناسایی نیازها، فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان و همچنین برنامه‌ریزی و تمرکز بر استفاده بهینه از این استعدادها در رشته‌های جدید دانشجو جذب می‌شود.
وی اضافه کرد: تاکید مرکز آموزش علیم کاربردی بهزیستی بر حضور توامان اندیشه و عمل در آموزش‌ها و واحدهای درسی دانشگاهی، از آغاز ورود دانشجویان است.
ستوسر اظهار داشت: می‌توان این اعتبار را در وجود آنان نمایان سازد که باید به خلاقیت و آفرینش در زمره علم و عمل بیندیشند و مسیر آموزش خود را از همان ابتدای ورود به دانشگاه برمبنای این اندیشه ترسیم و تدوین کنند.
وی تصریح کرد: تنها در این‌صورت است که دانشجو از یک جوینده کار تحصیل‌کرده و بی‌تجربه در عمل به یک کارآفرین مجرب و تحصیل‌کرده تبدیل می‌شود.
ستوسر با اشاره به اینکه آموزش‌های علمی کاربردی به دو شکل پودمانی و ترمی ارائه می‌شود افزود: آموزش‌های ترمی آن مانند آموزش‌های مقطع‌دار معمول است و آموزش‌های پودمانی آن به شکل بسته‌های آموزش مستقلی است که در هر پودمان علاوه بر آموزش میزان مشخصی از دانش به فرد، یک یا چند مهارت خاص نیز در او ایجاد می‌شود.
وی بیان داشت: پودمان‌ها در عین استقلال وقتی به صورت مجموعه‌ای از مدارک تحصیلی در کنار هم قرار می‌گیرند به صدور مقطعی خاص از آموزش‌های عالی منتهی می‌شوند.
ستوسر افزود: مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی گناباد با هدف پرداختن به بحث کارآفرینی و اشتغال، تاسیس و در سال 1388 کار خود را با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی رشته‌های مددکاری اجتماعی و تربیت مربی پیش از دبستان و اصلاح و تربیت آغاز کرد.
وی افزود: این مرکز در رشته‌های کاردانی پودمانی اصلاح و تربیت و تربیت مربی خانه کودکان و نوجوانان و کارشناسی ناپیوسته آسیب‌شناسی اجتماعی گرایش پیشگیری از اعتیاد در حال حاضر دانشجو می‌پذیرد.
انتهای پیام/غ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول