اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر داد

پیشرفت فیزیکی 100 درصدی طرح‌های روستایی بهزیستی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت: در حال حاضر پروژه‌های روستایی مصوب در ستاد عمران روستایی اداره کل بهزیستی استان زنجان پیشرفت فیزیکی 100 درصدی دارد.

پیشرفت فیزیکی 100 درصدی طرح‌های روستایی بهزیستی در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباسعلی خلدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه پیش‌بینی اداره کل بهزیستی استان زنجان هدف‌گذاری برای آموزش مددجویان زیر پوشش در روستاها 200 نفر بوده است، اظهار داشت: تاکنون از این تعداد 110 نفر آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای را دیده‌اند.
وی با بیان اینکه در سال جاری در ایجاد فرصت‌های شغلی در بخش روستایی برای 200 نفر هدف‌گذاری شده بود، افزود: در حال حاضر 75 درصد معادل 150 نفر از این پیش بینی تحقق یافته است.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویی در سال گذشته برای 68 مورد از افراد زیر پوشش در روستاهای استان کمک‌‌رسانی شده است، خاطر نشان کرد: امسال نیز برای 80 دانشجوی زیر پوشش کمک هزینه تحصیلی پیش‌بینی شده بود که در حال حاضر 100 درصد تحقق یافته است.
وی با اشاره به کمک‌های اداره کل بهزیستی استان زنجان برای دانش‌آموزان زیر پوشش در روستاها یاد آور شد: در سال گذشته 214 مورد کمک هزینه دانش‌آموزی در روستاهای استان پرداخت شده است.
خلدی افزود: در سال جاری برای 300 دانش‌آموز زیر پوشش روستایی پرداخت هزینه کمک تحصیلی پیش‌بینی شده بود که تاکنون برای 260 مورد معادل 87 درصد کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.
 مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر در روستاهای استان زنجان تعداد یک هزار و 340 نفر مستمری بگیر وجود دارد، یادآور شد: این تعداد مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی استان زنجان در سال گذشته 830 مورد بود.
وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 35 مورد کمک هزینه تهیه جهیزیه برای نو عروسان روستایی توسط اداره کل بهزیستی استان زنجان صورت گرفته بود، گفت: بهزیستی امسال نیز در روستاها برای 178 مورد کمک هزینه تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.
خلدی افزود: در بخش مسکن روستایی امسال 77 مورد برای افراد زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان هدف‌گذاری شده بود که 100 درصد تحقق یافته است.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه بهزیستی از ابتدای تاسیس تاکنون سعی کرده با حداقل اعتبارات رفع مشکلات مددجویان را سر‌لوحه کار خود قرار دهد، تصریح کرد: با افزایش اعتبارات خدمت‌رسانی به جامعه هدف بیشتر می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر از مجموع افراد زیر پوشش بهزیستی استان زنجان 3 هزار نفر مستمری‌ بگیر این سازمان هستند، خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی برای مددجویان 905 خدمت اعم از پیشگیری، توانبخشی، امور اجتماعی و مشارکت مردمی را ارائه می‌کند.
خلدی با بیان اینکه با توجه به هدف‌گذاری دولت در سال ‌جاری برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری بهزیستی نیازمند حمایت دولت در بحث اشتغال است، عنوان کرد: در همه جای ایران و استان زنجان گام‌های مثبتی در راستای حمایت از معلولان برداشته شده تا این قشر از افراد جامعه دارای نیازهای ویژه از زندگی راحت برخوردار شوند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول