اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بندرعباس:

مدیران در انتخابات باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس گفت‌: مدیران باید در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر به وظایف قانونی و انقلابی خود عمل کنند.

مدیران در انتخابات باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محسنی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس با اشاره به نزدیک شدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: دهه فجر نماد استکبارستیزی مردم ایران است که با تکیه بر عوامل مذهبی و رهبری دینی حاصل شده و تمام دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان برنامه‌های این دهه مبارک را اجرا تا عظمت این ایام تاریخی و انقلابی محفوظ بماند.
وی در ادامه به انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: انتخابات مجلس نهم نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 محسوب می‌شود و قطعا استکبار جهانی برای ضربه زدن به آن برنامه دارد پس تمام دستگاه‌های اجرایی باید مطابق تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات حرکت کنند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس ادامه داد: مجریان برگزاری انتخابات به تنهایی قادر نخواهند بود روند کامل انتخابات را به پیش ببرند و در این راه سایر دستگاه‌های اجرایی باید با مجریان انتخابات همکاری کنند.
محسنی تلاش در راستای برگزاری مطلوب انتخابات را تکلیف قانونی دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار داشت: به حکم قانون به ویژه ماده 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تمام دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند با بهره‌گیری از امکانات و نیروی انسانی خود در اجرای روند انتخابات نقش ایفا کنند و در این راستا هیچ عذری از مدیران پذیرفته نیست.
وی تاکید کرد: انتخابات مهم‌ترین رخداد سیاسی کشور است و مدیران دستگاه‌های دولتی باید طبق تکلیف قانونی خود در راستای برگزاری انتخاباتی مطلوب و پرشور حرکت کنند.
در ادامه این جلسه عباس حریرنیا معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل مسکن و شهرسازی هرمزگان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد طرح‌های مسکن مهر استان هرمزگان، افزود: هرمزگان جزو پنج استان نخست کشور در احداث طرح‌های مسکن مهر است و بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر طی سال‌جاری در استان هرمزگان به بهره‌برداری رسیده است.
وی ادامه داد: تا پایان سال‌جاری عملیات اجرایی 6 هزار واحد مسکن مهر دیگر در استان هرمزگان به پایان خواهد رسید.
هم‌چنین اقدامات جانبی این طرح‌ها همانند ایجاد شبکه‌های آب، برق و فاضلاب و احداث زیرگذر در کنار واحدهای مسکن مهر توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط با همکاری اداره‌کل مسکن و شهرسازی هرمزگان در حال انجام است.
انتهای پیام/صا10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول