اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ایلام:

همایش انتخابات مجلس، بایدها و نبایدها در ایلام گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همایش انتخابات مجلس، بایدها و نبایدها صبح امروز در محل دانشگاه ایلام گشایش یافت.

همایش انتخابات مجلس، بایدها و نبایدها در ایلام گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رئیس دانشگاه ایلام صبح امروز در حاشیه گشایش این همایش به خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان این همایش از ماه‌های گذشته در سراسر کشور اعلام شد و علاقه‌مندان مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کردند.
طاهر علی‌محمدی افزود: در مجموع 50 مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه همایش ملی انتخابات، بایدها و نبایدها در محل دانشگاه ایلام ارسال شده است.
وی ادامه داد: محورهای اصلی برپایی این همایش، دین، فرهنگ، اخلاق و انتخابات، انتخابات و اقتصاد، انتخابات و سیاست و حقوق و انتخابات است.
این مسئول اضافه کرد: این همایش با همکاری مراکز آموزش عالی پیام نور، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه آزاد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، شورای شهر، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شده است.
علی‌محمدی تصریح کرد: برگزاری این همایش نقش مهمی در برپایی باشکوه انتخابات و کمک به حضور حداکثری مردم همراه با بصیرت و آگاهی در این رویداد سیاسی کشور دارد.
رئیس دانشگاه ایلام گفت: این همایش با حضور مسئولان، صاحب‌نظران و محققانی از سراسر کشور و استان در سرسرای اجتماعات آیت‌الله حیدری دانشگاه ایلام در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در این همایش با شرکت شخصیت‌های سیاسی و مسئولان استانی، اندیشمندان و پژوهشگران جامعه علمی کشور بیش از 10 مقاله برگزیده در زمینه مباحث مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی خوانده و از برگزیدگان نیز تجلیل می‌شود. 
این مسئول اضافه کرد: این همایش به منظور افزایش آگاهی عمومی و تلاش برای برگزاری هر چه بهتر و حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان و کشور برپا شده است.
علی‌محمدی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی نظام حضور گسترده مردم در انتخابات آتی ضروری‌تر از دوره‌های گذشته است.
رئیس دانشگاه ایلام گفت: شرایط ویژه خارجی نظام و توطئه‌های استکبار جهانی، ضرورت شرکت گسترده مردم در انتخابات آتی را دو چندان کرده است.
وی ادامه داد: دشمنان نظام با ایجاد دسیسه‌های مختلف از جمله دخالت در موضوع دستیابی ایران اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای سعی در ایجاد مشکل‌آفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.
این مسئول اضافه کرد: از سویی دیگر با هجمه‌های تبلیغی خود سعی می‌کنند مردم را از شرکت در انتخابات آتی نظام منع کنند.
علی محمدی تصریح کرد: این همه برنامه‌ریزی و دسیسه‌آفرینی تنها به سبب اقتدار بیش از پیش نظام و پیشرفت ایران اسلامی است.
رئیس دانشگاه ایلام گفت: دشمنان نظام به خوبی از توان و نیروی ایران اسلامی شناخت و آگاهی داشته و از این واقعیت وحشت‌زده شده‌اند.
این مسئول اضافه کرد: پیشرفت‌های مهم کشورمان در طول 32 سال گذشته همه مدیون تلاش مردان و زنان غیرتمند ایرانی بوده که با تکیه بر ایمان الهی و رهبری امام راحل و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تمام قله‌های افتخار دست یافته‌اند.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول