اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 62

تشخیص حق و باطل در انتخابات سخت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: در انتخابات تشخیص حق و باطل مانند امامت که مدعی زیاد داشت سخت است ولی انتخاب اصلح جزیی از فطرت انسان است.

تشخیص حق و باطل در انتخابات سخت است
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر آیت‌الله علی معلمی پیش از ظهر امروز در نشست کارگران خانه کارگر مازندران با عنوان انتخابات و میثاق با امام، شهدا و رهبری که در قائمشهر برگزار شد، اظهار داشت: جامعه کارگری با این نشست استارت انتخابات را در مازندران زد که باید به فال نیک گرفته شود.
وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده برای ملت ایران است، تصریح کرد: نماینده‌ای که وامدار جریان و تشکیلات خاصی باشد نمی‌تواند گره‌گشای مشکل کشاورز و کارگر باشد، مردم در انتخاب نمایندگان اصل دیانت و صداقت و طهارت را فراموش نکنند.
معلمی افزود: تشخیص حق و باطل در انتخابات همانند امامت که مدعی زیاد داشت کار سختی است ولی خواه ناخواه یکی باید امامت می‌کرد برای انتخاب اصلح، جامعه باید سطح بینش و فهم خود را ترقی دهد و در شناخت انسان‌ها سوابق و شخصیت خانوادگی و ذاتی او را مورد بررسی قرار دهد.
این عضو خبرگان رهبری انتخاب اصلح را جزیی از فطرت انسان دانست و افزود: برای انتخاب درست تلاش و صبر راهکار است.
وی همچنین محدود کردن تعداد نمایندگان را کار مناسبی ندانست و با تاکید بر کاهش عدم احرازها، اذعان داشت: شک و گمان‌ها را باید کنار بگذارند تا با کثرت داوطلب نمایندگی، عرصه حضور مردم در انتخابات افزایش یابد اگر هم تکثیر و پراکندگی آرا صورت گرفت با برگزاری دور دوم انتخابات، رای‌گیری سنجیده‌تر و پخته‌تری در کشور اتفاق بیفتد.
معلمی خاطرنشان کرد: هر تشکیلات و کارفرمایی در صورت تضییع حقوق کارگران دچار عقوبت سخت خواهد شد اگر خواهان توسعه و پیشرفتیم باید کارگر را راضی نگه داریم و به نماینده‌ای رای دهیم که علاقمند به اقشار زحمت کش جامعه باشد.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول