اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ایلام هشدار داد

تلاش دشمن برای ورود افراد نفوذی به گود انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ایلام گفت: دشمن با ورود افراد نفوذی به گود انتخابات در تلاش برای ضربه زدن به نظام است.

تلاش دشمن برای ورود افراد نفوذی به گود انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام طاهر علی محمدی ظهر امروز در همایش ملی انتخابات باید و نبایدها در دانشگاه ایلام اظهار داشت: 
دشمنان نظام و انقلاب از سال‌های گذشته تاکنون و در مجموع طی 32 سال گذشته در حال طراحی نقشه شوم علیه انقلاب و نظام اسلامی هستند.
وی ادامه داد: این تدابیر و نقشه‌های شوم از کم جلوه دادن ارزش انتخابات تا نهی مردم برای شرکت در این انتخابات ادامه داشته و این روند استمرار دارد.
این مسئول اضافه کرد: نکته بسیار قابل توجه در این دوره از انتخابات این است که دشمن درصدد ورود نفوذی‌ها برای گود انتخابات مجلس نهم است.
علی محمدی تصریح کرد: یکی از کارهای دشمنان این است که افراد وابسته به خود را وارد گود انتخابات کرده تا نظام را با چالش مواجه کنند.
رئیس دانشگاه ایلام گفت: تقابل دشمن با نظام ما به ویژه در عرصه انتخابات جدی است و باید مردم با هوشیاری کامل در این عرصه حاضر شوند.
وی ادامه داد: انتخابات جلوه‌ای کامل از ایفای نقش مردم در نظام اسلامی بوده و شرکت گسترده مردم در این رویداد سیاسی هم حق و هم تکلیف است.
این مسئول اضافه کرد: هر چه میزان مشارکت و حضور مردم در انتخابات بیشتر شود به تناسب آن ضریب امنیت ملی به لحاظ کیفی و کمی بالاتر خواهد رفت.
علی محمدی تصریح کرد: انتخابات یکی از مهمترین مظاهر اقتدار ملی بوده و مشارکت حداکثری به کیفی بودن این رویداد سیاسی کمک می‌کند.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول