اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

استحکام پایه‌های نظام کارکرد اصلی انتخابات است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: استحکام و قوام پایه‌های نظام جمهوری اسلامی از کارکرد‌های اساسی انتخابات در کشور است.

استحکام پایه‌های نظام کارکرد اصلی انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سید حسین صابری در جلسه اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و شوراهای تامین شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار اظهار داشت: انتخابات مظهر وحدت و همدلی است و نباید به تشتت، دعوا، دو دستگی و قهر تبدیل شود.
این مسئول به ضرورت مشارکت هوشمندانه و پرشور مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و افزود: خدمت به مردم و تضمین سلامت انتخابات، سبب حضور حداکثری و حماسی مردم پای صندوق‌های رأی می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه بدون حضور مردم، انتخابات بی‌اهمیت است، تصریح کرد: اقشار مختلف مردم با شرکت گسترده در انتخابات پیش رو، یک بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
استاندار اردبیل در ادامه، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های دولتی، اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت را از جانبداری از کاندیدای خاص و ورود به بازی‌های جناحی و گروهی برحذر داشت و بیان کرد: دست‌اندرکاران انتخابات باید عدالت و امانتداری را رعایت کنند.
وی وحدت، همبستگی و تعامل بین هیئت‌‌های اجرایی، نظارت و بازرسی را در برگزاری یک انتخابات حماسی و به یاد ماندنی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: امروز بزرگترین شیطنت‌های دشمنان نظام، حضور کم رنگ مردم در انتخابات است.
استاندار اردبیل به نقش مجلس شورای اسلامی در اقتدار، عزت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و ابراز داشت: با انتخاب فرد اصلح، صادق، بی‌ریا، پاک‌دست و خوش قول برای نمایندگی، زمینه برای خدمت هرچه بیشتر به خلق خدا فراهم می‌شود.
صابری در ادامه کاندیداها را از تبلیغات زودهنگام و تهمت و توهین به همدیگر برحذر داشت و گفت: فردی که قصد نمایندگی و ورود به مجلس شورای اسلامی را دارد باید اول خودش قانون را رعایت کند.
وی همچنین از داوطلبان نمایندگی خواست، از دادن وعده‌هایی که از عهده انجام آن بر نمی‌آیند اجتناب کنند و برای جلب آرای مردم به وعده‌های توخالی، روش‌های غیرقانونی و مذموم متوسل نشوند.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول