اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک مدرس دانشگاه:

دشمن‌شناسی در راس امور قرار گیرد

خبرگزاری فارس: یک مدرس دانشگاه گفت: باید در همه اماکن حوزوی و دانشگاهی دشمن‌شناسی بیش از هر موضوع دیگری در راس امور قرار بگیرد.

دشمن‌شناسی در راس امور قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام محمد کفیلویی ظهر امروز در گردهمایی جامعه عاشورایی که در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارومیه با حضور جمعی از بانوان برگزار شد اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی به دنبال حذف کردن اسلام از نظام ولایی ایران هستند پس باید از طریق شناختن تاکتیک‌ها و ترفندهای دشمن برای خنثی کردن آن اقدامات لازم انجام دهیم.
وی تصریح کرد: شرق و غرب به دنبال حذف کردن ارزش‌های اسلامی و معارف دینی در کشور ما هستند از این رو می‌طلبد برای خنثی کردن فتنه ایادی استکبار جهانی با همه قوا وارد عمل شویم حتی در صورت نیاز برای صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب فداکاری و جان‌فشانی کنیم. این مسئول توحید شناسی حضرت زینب بزرگترین مکتب در جهان اسلام قلمداد کرد و افزود: زنان و دختران مومن باید از طریق مطالعه سرگذشت و سوابق این بانوی گرانقدر در راستای زنده نگه داشتن یاد، نام و راه او گام بردارند و لازمه این امر متعهد بودن به توصیه‌ها و رهنمودهای وی است.
وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) با قرار گرفتن در کنار امام حسین (ع) درس‌های زیادی به شیعیان آموخت، تصریح کرد: مشارکت در جهاد، صبر و استقامت هنگام بلایا، روحیه دادن به رزمندگان، حفظ ارزش‌ها و پایبندی به اصول در سخت‌ترین شرایط، استقبال از شهادت و ده‌‌ها پند دیگر در موعظه‌ها و سخنرانی‌های حضرت زینب (س) برای اهل تفکر و بصیرت وجود دارد.
کفیلویی با بیان اینکه عدول از مسیر حضرت زینب (س) اشتباهی قابل پذیرش نیست تاکید کرد: ایشان همراه اهل بیت و یاران امام حسین برای زنده نگه داشتن اسلام و رسیدن آن به دست ما زحمت‌ها و مرارت‌های غیر قابل تصوری تحمل کرده‌اند از این رو اشتباه کردن و تجاوز از خط مشی ایشان قابل پذیرش نیست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول