اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نمین:

حضور حداکثری در انتخابات تیری زهرآلود بر قلب دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نمین گفت:‌ حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی تیری زهرآلود بر قلب دشمن است تا اسباب نابودی آنها فراهم شود.

حضور حداکثری در انتخابات تیری زهرآلود بر قلب دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام علی رحیمی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نمین بر ضرورت رعایت اخلاق و تقوا در صحنه انتخابات تاکید کرد و بر تقویت این مؤلفه‌ها پای فشرد.
وی با اعلام اینکه صحنه انتخابات صحنه هوشیاری، تیزبینی و بصیرت در شناخت اردوگاه واقعی دوستداران نظام با دشمنان سخیف‌العقل است، تصریح کرد: دشمن خونخوار ما امروز در تمام جبهه‌ها و با ابزارهای گوناگون بسیج شده است تا سد راه اراده و باور ملت ایران شود اما غافل از این امر که ملت ایران ملت دلداده به مکتب ولایت و امامت است که همچون سید و سالار خود حضرت سیدالشهدا تسلیم بدخواهان و رانده‌شدگان نظام نمی‌شوند.
رحیمی افزود: تنها نظامی که دشمن تا بن دندان را به تنگ آورده و سبب شده تا استکبار در برابر اراده ملت زانو بزند، ملت رشید و فهیم ایران است که برای همیشه در همه عرصه‌ها صلابت و اقتدار خود را نشان داده است.
امام جمعه نمین با اعلام اینکه در ایام انتخابات مجلس نهم نیز کاندیداها و طرفداران آنها با حفظ موازین قانونی و اخلاق اسلامی حفظ وحدت را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: دشمن در کمین نشسته تا از برخی نارضایتی‌ها و گله‌مندی‌ها در صحنه انتخابات سوءاستفاده ابزاری کند که نباید کاندیداهای ما چنین فرصتی را در اختیار دشمن قرار دهند.
به گزارش فارس، در این جلسه فرماندار شهرستان نمین نیز در سخنانی نزدیکی ایام پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر را بیان کرد و ادامه داد: در بهار پیروزی انقلاب اسلامی امروز شاهد خیزش‌های جهانی علیه مکتب به زوال کشیده شده استکبار هستیم که باید با این شرایط و اوضاع فاتحه نظام لیبرال دموکراسی را خواند.
سید تقی دریتیم اضافه کرد: در حالی که بر درخشندگی و مشعل فروزان ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی روز به روز افزوده می‌شود در سوی دیگر دشمن در نهایت عجز و لابه است و دیگر توان تحرک و پویایی را ندارد.
وی از انقلاب اسلامی به عنوان نظام پرطرفدار با توجه به ماهیت و اصالتش یاد کرد و گفت:‌ این نظام آزمون و امتحان خود را در دهه‌های مختلف پس داده و در آستانه انتخابات مجلس نیز یک‌بار دیگر حضور باشکوه ملت در راهپیمایی 22 بهمن نظام مردم‌سالاری ایران را تثبیت می‌کند.
فرماندار نمین افزود: قانونمداری و حفظ اصول و ارزش‌های اسلام و مرام امام در برگزاری انتخابات مدنظر ماست چراکه لازم نیست در این عرصه اهل مماشات و حفظ حقوق و منافع افراد یا احزاب خاص باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول