اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمنان ایران تاب تحمل ایران هسته‌ای را ندارند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس گفت: دشمنان ایران تاب تحمل ایران هسته‌ای و الگوی ملت‌های آزاده دنیا را ندارند.

دشمنان ایران تاب تحمل ایران هسته‌ای را ندارند
مهدی مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با ترور دانشمندان هسته‌ای کشور اظهار داشت: جایگاه یک دانشمند فرهیخته کشور کمتر از یک وزیر و دولت‌مرد نیست و به همین سبب هم‌چنان که از یک وزیر و مسئول درجه یک حفاظت می‌شود باید از دانشمندان کشور به ویژه دانشمندان هسته‌ای محافظت شود.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی دانشمندان را سرمایه‌های کشور عنوان کرد و افزود: دانشمندان از سرمایه خود و کشور  در راستای ارتقا و سرافرازی کشور اسلامی تلاش می‌کنند و سرمایه‌های با ارزش کشور محسوب می‌شوند و صیانت از جان آنها وظیفه نیروهای امنیتی و سیستم اطلاعاتی کشور است.
وی ادامه داد: انجام اقدامات اطلاعاتی و امنیتی، حفاظت فیزیکی و هم‌چنین قرار دادن محافظ‌های ورزیده برای دانشمندان هسته‌ای کشور از اقدامات مناسبی است که می‌تواند تا حد زیادی موجبات آسایش خیال دانشمندان را فراهم آورد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وضعیت امنیتی و محافظتی دانشمندان کشور را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تاکنون اقدامات مناسبی برای حفاظت از دانشمندان انجام شده است و با توجه به حساسیت ویژه دشمنان ایران اسلامی به بحث تولید انرژی هسته‌ای و عجز استکبار در راستای رقابت با ایران، توجه بیشتر و به کارگیری تدابیر امنیتی بالاتر برای حفاظت از دانشمندان ضروری است.
مهدی‌زاده اقدام به ترور را از ناشایست‌ترین اقدامات بشر در راستای رسیدن به اهداف خود عنوان کرد و گفت: ترور به عنوان آخرین حربه و سلاح دشمن استکباری برای کنار زدن موانع به کار رفته می‌شود که نه تنها از یک جامعه متمدن بر نمی‌آید بلکه نشان ضعف و ناتوانی و رذالت آن جامعه است.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه اظهار داشت: دشمنان ایران تاب تحمل ایران هسته‌ای و الگوی ملت‌های آزاده دنیا را ندارند.
وی ادامه داد: غرب و آمریکا همیشه سعی در هدایت افکار عمومی جامعه بین‌‌المللی به سمت مقاصد و نیات خود دارند و با به دست گرفتن رسانه‌های جهانی تأثیرگذار، به دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و سرپوش گذاشتن بر حقایق و سانسور اخبار مربوط به ایران می‌پردازند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود تلاش دنیای غرب، آمریکا، رژیم صهیونیستی و گاها اروپا در راستای غیر صلح‌آمیز نشان دادن فعالیت‌های هسته‌ای ایران و سعی در تخریب چهره‌ کشور در جامعه بین‌المللی، جوامع آزاد و ملت‌های بیدار، ماهیت استکباری آنان را شناخته و ایران را الگوی آزادگی خود قرار داده‌اند.
مهدی‌زاده افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام این موانع به راه خود ادامه داده و در شبکه‌های جهانی خود اخبار صحیح را مخابره می‌کند و کشورهای آزاده براساس واقعیات اخبار را تحلیل کرده و می‌دانند قصد دشمنان ایران و اسلام، ممانعت از رشد و پیشرفت کشور است.
وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران با استفاده از هر روشی حتی انجام اقدامات تروریستی و غافل از عزم راسخ ملت ایران در راستای بهره‌گیری از حق مسلم خود، سعی در خفه کردن هرگونه صدای پیشرفت در کشور را دارند.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن باید بداند که ترور دانشمندان هسته‌ای کشور و به شهادت رساندن آنها نه تنها خللی در روند تولید انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ایران نمی‌گذارد بلکه عزم ملت را در بهره‌گیری از آن و حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور جزم‌تر می‌کند.
انتهای پیام/غ10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول