اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سمنان:

دشمن می‏خواهد انقلاب اسلامی ایران جهانی نشود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در برهه کنونی همه فعالیت‏هایی که دشمن علیه ایران انجام می‏دهد، برای این است که انقلاب اسلامی ملت ما جهانی نشود.

دشمن می‏خواهد انقلاب اسلامی ایران جهانی نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا سوقندی پیش از ظهر امروز در کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه مبارک فجر این استان که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، خواستار برگزاری مراسم دهه فجر با مشارکت حداکثری مردم شد.
وی تصریح کرد: رویکرد مسئولان و برنامه‏ریزان در حال حاضر در بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فجر باید مردمی باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: این مردم بودند که انقلاب اسلامی، حماسه شگرف 9 دی و پیروزی‏های دیگر را به وجود آوردند و به همین خاطر باید در تمام امور دهه فجر مشارکت مردم را به همراه داشته باشیم.
سوقندی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران توانست سه تاثیر اساسی بر جهان بگذارد که تا امروز نیز هم‌چنان باقی است، اضافه کرد: نخستین تاثیر انقلاب بر معادلات جهانی، حرکت در راستای تاسیس نظام جمهوری اسلامی بود.
وی گفت: ایجاد نظام جمهوری اسلامی در حقیقت حرکتی بنیادین و راهبردی از سوی حضرت امام خمینی(ره) بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: تمام دشمنی‏هایی که امروز شاهد آن هستیم و حرکات دشمن در جبهه‏های سخت و نرم در اصل برای این است که انقلاب اسلامی ایران جهانی نشود و آنها بتوانند نظام ما را مایوس و منزوی سازند.
سوقندی با اشاره به دومین تاثیری که انقلاب اسلامی ایران بر تعاملات بین‏المللی بر جای گذاشت، اضافه کرد: این تاثیرگذاری در جهان اسلام مشاهده شد و امروز نیز تحولات منطقه و کشورهای آزادی‏خواه برگرفته از همین روحیه است.
وی تصریح کرد: "بیداری اسلامی" که امروز در کشور ما و سایر کشورهای مسلمان مطرح است، الگو گرفته از نظام اسلامی بوده و باید همواره دانست که این قیام‏ها کاملا دینی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در ادامه به سومین تاثیر انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: خیزش مردمی که اکنون در سراسر جهان و به خصوص غرب به راه افتاده است و مختص ایران و جهان اسلام نیست نیز برداشت شده از مفاهیم و الگوهای انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/و20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول