اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس آباد:

جشن‌های دهه فجر مردم‌محور برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرماندار پارس‌آباد گفت: برپایی جشن‌های ویژه دهه فجر باید مردم‌محور بوده و مشارکت ملت در این جشن‌های باشکوه بیش از پیش به چشم بخورد.

جشن‌های دهه فجر مردم‌محور برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و آنچه سبب شده انقلاب اسلامی ایران تا به امروز پویا و زنده باقی بماند بصیرت و دلدادگی این ملت به انقلاب است.
وی با بیان اینکه مردم ما در بهمن 57 تمام داشته‌های خود را در طبق اخلاص نهاده و تقدیم انقلاب کردند، افزود: انقلاب این ملت سبب شده تا دشمن هر جا دست به توطئه‌ می‌زند ناموفق و شکست‌خورده به درآید.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود  ابراز داشت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه مبارک فجر، در ارتقای بصیرت دینی مردم تاثیرگذار است.
فرماندار پارس‌آباد اظهار داشت: افزایش کمی و کیفی مشارکت مردم تاثیر زیادی در امر برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه بهتر مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد نیز با اشاره به برنامه‌ریزی مدون، صحیح و برگزاری مراسم و محفل‌های مختلف ویژه ایام دهه فجر، لزوم هماهنگی سایر ادارات و نهادها را در این مورد یادآور شد.
حجت‌الاسلام حسن باقری ابراز داشت: انتظار داریم تمامی کمیته‌های دهه فجر نسبت به تدوین برنامه مناسب و برگزاری مراسم گرامیداشت این ایام تلاش کنند.
وی افزود: باید تلاش کنیم تا نسل‌های جدید را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا سازیم و خاطرات شیرین پیروزی انقلاب را برای آنان بازگو کنیم.
رئیس ستاد دهه فجر شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا دستاورد‌ها و آرمان‌های انقلاب به شکلی مطلوب و مناسب اطلاع‌رسانی شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول