اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

برنامه‌های دهه فجر چهارمحال و بختیاری تشریح شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در روز 22 بهمن مراسم‌های ویژه‌ای در سراسر این استان در ساعت 10 صبح پیش‌بینی شده که در شهرکرد این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی برگزار می‌شود.

برنامه‌های دهه فجر چهارمحال و بختیاری تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد علی گرجی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان شهرکرد اظهار داشت: مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید نسبت به سال‌های قبل از شکوه و عظمتی بیشتری برخوردار باشد که این مهم مشارکت و حضور چشمگیر مردم را می‌طلبد.

وی افزود: برنامه‌های امسال دهه فجر با تغییراتی نسبت به سال گذشته و با برنامه‌ریزی و ساماندهی بیشتر در شهرها و روستا اجرا می‌شود که به همین منظور در همه روستاهای استان ستاد دهه فجر تشکیل شده است.

گرجی با اعلام مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال، تصریح کرد: یکی از مهمترین تغییراتی که در برنامه‌های دهه فجر امسال صورت گرفته مسیر راهپیمایی در مرکز استان است که از میدان انقلاب شروع و با طی مسیرهای میدان 12محرم، چهارراه بازار، فلکه فردوسی، میدان و چهارراه بوعلی‌سینا، به محل روبروی مصلی امام خمینی(ره) ختم می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در روز 22 بهمن مراسم‌های ویژه‌ای در سراسر استان در ساعت 10 صبح پیش‌بینی شده که در شهرکرد این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی اجرا می‌شود.

گرجی در ادامه به مهمترین برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی(ره) به کشور که مصادف با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) است روز 12 بهمن ساعت 9 و سی دقیقه صبح در محل مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در شهرکرد با سخنرانی حجت‎الاسلام پناهیان و با مداحی در ذکر مصیبت امام حسن عسگری(ع) و در سایر شهرها و روستاها با سخنرانی روحانیان دعوت شده از شهر قم برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان در ادامه به دیگر برنامه‌های ستاد دهه فجر این استان اشاره کرد و گفت: برگزاری برنامه مهمانی لاله‌ها، دعوت و تجلیل از چهره‌های شاخص و اثرگذار انقلابی، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب، نواختن نمادین زنگ فجر در مدارس استان، برپایی محافل انس با قرآن و رونمایی از کتاب از جمله این برنامه‎ها است.

گرجی از تهیه و چاپ کتابچه حضور انقلابی مردم استان در صحنه‌های مختلف نظام خبر داد و افزود: برای تهیه این کتاب از عکس‌ها و اسنادی که از مرحوم صبوری عکاس انقلابی استان تهیه شده نیز استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری همایش مادران و نونهالان تحت عنوان نونهالان انقلابی، برپایی ایستگاه عکس فجر 33، توزیع بروشور و برپایی جشن ویژه در سراسر استان از دیگر برنامه‌های این ستاد در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول