اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان پیشنهاد داد

دعوت از مهمانان خارجی برای شرکت در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از ستاد دهه فجر این استان خواست نسبت به دعوت از مهمانانی از کشورهای حوزه خلیج فارس برای شرکت در مراسم جشن انقلاب اقدام کند.

دعوت از مهمانان خارجی برای شرکت در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی چهارشنبه شب در گردهمایی اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر با بیان اینکه این ستاد کماکان به آمادگی مدنظر و کامل نرسیده است اظهار داشت: اعضا باید با حساسیت بیشتری امور مربوطه را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها باید متناسب با موضوعیت دهه فجر و انقلاب اسلامی باشد ادامه داد: از همین الان باید تمام اعضای ستاد، برنامه‌هایی را متناسب با دهه فجر تهیه و تنظیم کنند.

استاندار هرمزگان خطاب به مسئولان و اعضا ستاد دهه فجر تاکید کرد: برنامه‌های دهه فجر باید مختص این دهه باشد و درست نیست که بخواهیم برنامه‌های معمول خود را با برجسته‌سازی به عنوان برنامه‌های دهه فجر معرفی کنیم.

عزیزی یادآور شد: انقلاب با وحدت و یکپارچگی تمام مردم و آحاد ملت به پیروزی رسید و از همین رو باید به صورت محوری، روی وحدت کار کرد.

وی خواستار توجه به ایجاد ابتکار و نوآوری در برنامه‌های دهه فجر پیش‌رو شد و افزود: در عین اینکه باید نوآوری و ابتکار مدنظر باشد، باید به اصالت برنامه‌ها ‌و آرمان‌ها نیز توجه داشته باشیم.

استاندار هرمزگان هم‌چنین از اعضای ستاد خواست تا در برنامه‌های دهه  فجر تمام استان را ببینند و در این راستا گفت: نباید تنها بندرعباس را در این امر دید بلکه باید در جای جای استان برنامه‌هایی را برای دهه فجر اجرا و برنامه‌ها را به نقاط مختلف تعمیم داد.

عزیزی یادآور شد: ستاد دهه فجر استان باید نسبت به دعوت از مهمانان سرشناس از کشورهای حوزه خلیج فارس برای حضور در برنامه‌های دهه فجر دعوت و سازوکاری ایجاد کند که طی آن گروه‌هایی از استان بتوانند در این کشورها حضور و یا گروه‌هایی نیز وارد استان شوند و به اجرای برنامه‌ها بپردازند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه فاصله‌گیری از مساجد به منزله به صدا در آمدن زنگ خطر است، بر اجرای برنامه‌ها در مساجد تاکید کرد.

وی از مسئولان خواست نهایت دقت و مراقبت را در راستای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی انتخاباتی از برنامه‌های دهه فجر به عمل آوردند.

عزیزی گفت: باید طوری حرکت کرد که اصل بی‌طرفی و عدالت پیرامون کاندیداهای مختلف رعایت شود.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول