اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)

همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها فراخوان شد

خبرگزاری فارس: همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها از سوی گروه علوم تربیتی معاونت پژوهش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) فراخوان شد.

همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها فراخوان شد
کارشناس مسئول همایش‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها دومین همایش با محوریت تعلیم و تربیت ارزش‌ها است که در این سطح برگزار می‌شود.
وی افزود: مفهوم‌شناسی ارزش‌ها، مبانی فلسفی ارزش‌ها، مبانی علمی ارزش‌ها، قلمرو ارزش‌ها، بررسی و تحلیل رویکردها در تعلیم و تربیت ارزش‌ها، رویکرد اسلامی در تعلیم و تربیت ارزش‌ها، نقش سازمان‌ها و نهادها در تعلیم و تربیت ارزش‌ها، تعلیم و تربیت ارزش‌ها و چالش‌های پیش‌رو از جمله محورهای این همایش است.
هادی عرب ابراز کرد: چیستی، چرایی و چگونگی ارزش‌ها، مبانی هستی‌شناختی، مبانی معرفت‌شناختی، مبانی انسان شناختی، مبانی ارزش‌شناختی، پایه‌ها و زمینه‌های روان‌شناختی ارزش‌ها، مکاتب و رویکردها در روان‌شناسی ارزش‌‌ها، اصول روانشناسی ارزش‌ها، روانشناسی تحولی ارزش‌ها، اصول جامعه شناختی ارزش‌ها، تأثیرات متقابل افراد در تبادل ارزش‌ها با یکدیگر و بررسی مکاتب تربیتی از جمله پست مدرن، پراگماتیسم و... از موضوعات این همایش است.
وی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش می‌توانند چکیده مقالات خود را تا پایان بهمن ماه سال جاری بر اساس محورهای ذکر شده حداکثر در 30 صفحه 300 کلمه‌ای به آدرس الکترونیکی دبیرخانه همایش به نشانی hamayesh@iki.ac.ir یا hamayesh@qabas.net ارسال کنند.
کارشناس مسئول همایش‌های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: علاقمندان تا خردادماه 91 فرصت دارند اصل مقالات خود را در فرمت word بر روی سی دی ریخته و به آدرس قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، دبیرخانه همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها ارسال کنند.
وی بیان داشت: مقالات ارسالی باید با محورهای همایش تناسب کامل داشته و از وضعیت تحقیقی تحلیلی، ساختار منطقی و انسجام محتوایی برخوردار باشد.
عرب ادامه داد: آراء و دیدگاه‌های مطرح شده در مقالات باید مستند و مستدل بوده و مقالات ارسالی قبلا در نشریه یا مجله چاپ نشده باشد.
علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 2113429-2909099-0251 تماس یا به پایگاه www.hamayesh.iki.ac.ir مراجعه کنند.
همایش ملی تعلیم و تربیت ارزش‌ها به همت گروه علوم تربیتی معاونت پژوهش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) و با همکاری هفت مرکز و نهاد علمی پژوهشی کشور، از جمله شورای عالی وزارت آموزش و پرورش، جامعةالمصطفی العالمیه، انجمن تعلیم و تربیت اسلامی، دانشگاه اصفهان، معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دانشگاه علامه طباطبایی و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه آذرماه سال آینده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول