اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی مدارس غیردولتی شیراز خبر داد

برگزاری همایش حسینی در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیردولتی شیراز گفت: در راستای تقویت روحیه معنوی دانش‌آموزان همایش حسینی در شیراز برگزار شد.

برگزاری همایش حسینی در شیراز
 ابراهیم خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز در حاشیه این همایش حسینی اظهار داشت: این همایش با حضور 3 هزار دانش‌آموز دختر و پسر از نواحی چهارگانه شیراز همزمان در حرم‌های حضرت شاهچراغ (ع) و علی‌بن‌حمزه برگزار شده است.
خسروی خاطرنشان کرد: آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با معارف دینی و اسلامی به ویژه قیام عاشورا و کربلا، بالا بردن سطح آگاهی و ترویج فرهنگ نهضت حسینی از جمله اهداف این همایش بوده است.
وی با اشاره به اینکه رویکرد مدارس غیردولتی توجه به مکتب اهل‌بیت به ویژه قیام حسینی امام حسین (ع) است، افزود: استکبار در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی از طریق جنگ نرم در صدد تضعیف نظام اسلامی به ویژه جدایی نسل جوان از ارزش‌های فرهنگی و دینی است.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی شیراز تصریح کرد : دشمن با راه‌اندازی فتنه‌های گوناگون به مقابله با مردم ولایتمدار برخاسته است.
وی اضافه کرد: برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم توجه به معارف اسلامی و فرهنگی بین مدارس ضروری است.
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی مدارس غیردولتی شیراز بیان داشت: برای استمرار روحیه دینی دانش‌آموزان، برنامه‌های متنوع دیگری در سال تحصیلی در دستور کار است.
خسروی اظهار داشت: زیارت عاشورا و اجرای تواشیح از دیگر برنامه‌های این همایش حسینی است.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول