اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون نوسازی و تحول اداری ریاست جمهوری

نخستین همایش استانی نظام پیشنهادها در استان قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نخستین همایش استانی نظام پیشنهادها در استان قم با حضور معاون نوسازی و تحول اداری ریاست جمهوری و استاندار قم برگزار می‌شود.

نخستین همایش استانی نظام پیشنهادها در استان قم برگزار می‌شود
احسان متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف برگزاری نخستین همایش استانی نظام پیشنهادها در استان قم اظهار داشت: آسیب‌های متعددی نظام پیشنهادهای سازمان‌های کشور را تهدید می‌کند که یکی از مهم‌ترین این آسیب‌ها عدم اعتقاد مدیریت ارشد سازمان و یا فقدان انگیزه کافی در بین مدیران برای اجرای بهینه نظام پیشنهادهاست.
مدیر اجرایی نخستین همایش استانی نظام پیشنهادها در استان قم ارزیابی نظام پیشنهادها در سازمان‌های استان، رتبه‌بندی آنها بر اساس مدل ارزیابی ملی و معرفی برترین‌های نظام پیشنهادها در سطح استان قم را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.
متقی تصریح کرد: موانع و آسیب‌های متعددی باعث رکود نظام پیشنهادها در سازمان‌ها می‌شود که برگزاری این همایش گامی در راستای شناسایی و برطرف کردن آسیب‌ها است.
وی با بیان اینکه با برپایی این همایش فضای رقابتی در استان ایجاد خواهد شد، خاطر نشان کرد: سازمان‌ها با شرکت در این رقابت، طی ارزیابی صورت گرفته نسبت به آسیب‌شناسی نظام پیشنهادها در سازمان خود اقدام کرده و نقاط قوت و ضعف خود را در اجرای نظام پیشنهادها مشخص می‌کنند.
مدیر اجرایی نخستین همایش استانی نظام پیشنهادها در استان قم با اشاره به مدل ارزیابی این همایش گفت: در این همایش سازمان‌های استان بر اساس مدل ملی ارزیابی نظام پیشنهادها (برگرفته از مدل ارزیابی تعالی سازمانی EFQM) مورد ارزیابی قرار گرفته و از تمام سازمان‌ها که در اجرا و توسعه این نظام همت گمارده‌اند، تقدیر می‌شود.
متقی بیان داشت: مدل ارزیابی نظام پیشنهاد حول هشت معیار و 68 زیرمعیار طراحی شده است.
وی گفت: همانند مدل EFQM جمع امتیازات هزار امتیاز است و معیارها به دو گروه توانمندسازها و نتایج تقسیم می‌شود، در توزیع امتیازها 600 امتیاز به معیارهای توانمندسازها و 400 امتیاز به معیار نتایج تخصیص یافته است.
 
* برگزاری مسابقه ایده طلایی در همایش نظام پیشنهادها
مدیر اجرایی نخستین همایش استانی نظام پیشنهادها در استان قم اذعان داشت: به منظور ترویج فرهنگ نظام پیشنهادها و در معرض نمایش قرار دادن پیشنهادهای مفید و اجرا شده در سطح استان، از دستگاه‌ها و سازمان‌های شرکت‌کننده در نخستین همایش نظام پیشنهادهای استان قم دعوت به عمل آمده که با معرفی بهترین پیشنهاد اجرا شده در سازمان خود در مسابقه ایده طلایی شرکت کنند.
متقی اضافه کرد: بدین ترتیب از بین پیشنهادی معرفی شده پس از ارزیابی توسط تیم ارزیاب همایش، یک پیشنهاد به عنوان ایده طلایی استان انتخاب خواهد شد.
وی ادامه داد: این همایش توسط موسسه فرهیختگان با حمایت استانداری قم و دانشگاه پردیس تهران برگزار می‌شود.
مدیر اجرایی نخستین همایش استانی نظام پیشنهادها در استان قم با بیان اینکه این همایش 29 دی ماه در تالار امام خمینی(ره) پردیس قم برگزار می‌شود، گفت: معاون نوسازی و تحول اداری ریاست جمهوری و استاندار قم از جمله مهمانان این همایش خواهند بود.
انتهای پیام/و۱۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول