اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛

افتتاح 3 طرح ضربتی ورزشی در قائمشهر

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته تربیت بدنی افتتاح سه طرح ضربتی زمین فوتبال، اهدای خون توسط کونگ فوکاران و نیز جشنواره فرهنگی ورزشی در شهرستان قائمشهر به اجرا درآمد.

افتتاح 3 طرح ضربتی ورزشی در قائمشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی تعدادی از کونگ فوکاران بانو و آقای شهرستان قائمشهر در اقدامی شایسته در استادیوم شهید وطنی قائمشهر 5 هزار سی سی خون اهدا کردند.
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، جشنواره فرهنگی ورزشی در باشگاه امامعلی حبیبی این شهرستان با حضور ورزشکاران و خانواده‌های  آنان و نیز روسا و اعضای هیئت‌های ورزشی شهرستان قائمشهر برگزار شد.
در این مراسم که با حضور معاون پژوهشی توسعه ورزش استان مازندران برگزار شد، ورزشکارانی از هیئت‌های ورزشی ژیمناستیک، ووشو، ایروبیک، تکواندو و کونگ‌فو با اجرای حرکات حرفه‌ی و نمایشی لحظات شاد و مفرحی را برای خانواده‌ا رقم زدند.
به گزارش فارس، سه طرح ضربتی زمین‌ای فوتبال در روستاهای قراخیل، کلاگرمحله و میدانسر امروز به بهره برداری رسید.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر اعتبارات تخصیصی هر سه طرح را از محل اعتبارات ملی و استانی ذکر کرد و افزود: زمین فوتبال روستای کلاگر محله از سال 88 آغاز و با اعتبار 36 میلیون و 200 هزار تومان به بهره‌برداری رسید.
عادل عالیشان با اشاره به آغاز طرح ضربتی زمین فوتبال روستای قراخیل در سال 87 میزان اعتبارات تخصیص یافته را در این روستا 35 میلیون تومان و نیز آغاز این طرح در روستای میدانسر را در سال 88 با اعتباری معادل 20 میلیون تومان عنوان کرد که در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری رسیدند.
همچنین در پنج آبان اه جاری پیست اتومبیلرانی (کارتینگ) این شهرستان جنب پل تلار قائمشهر کلنگ‌زنی می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول