اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برنامه‌های سفر حدادعادل به مازندران

حداد عادل جمعه مهمان اصولگرایان مازندران است

خبرگزاری فارس: گردهمایی بزرگ اصولگرایان استان مازندران با حضور حدادعادل و جمعی از مسئولان جبهه متحد برگزار می‌شود.

حداد عادل جمعه مهمان اصولگرایان مازندران است
مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان مازندران گفت: در راستای سفر حداد عادل به مازندران، گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در مازندران انجام می‌شود.
مرتضی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به سفر حداد عادل عضو جبهه متحد اصولگرایان به مازندران اظهار داشت: گردهمایی بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در مازندران از ساعت 10 صبح با سخنرانی حدادعادل در سالن هلال احمر ساری در روز جمعه انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: این گردهمایی برای  بصیرت‌افزایی در راستای سایه‌سار ولایت تشکیل می‌شود و با حضور همه اصولگرایان استان مازندران از همه جبهه‌ها  و اقشار برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان مازندران یادآور شد: گردهمایی بزرگ اصولگرایان مازندران در ساری ابتدا با ارائه گزارش دبیر جبهه متحد اصولگرایان مازندران در ساری آغاز می‌شود.
نوربخش دیگر برنامه‌های گردهمایی جبهه متحد اصولگرایان مازندران را حضور حداد عادل با هیئت اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در مازندران با هدف اهداف جبهه متحد اصولگرایان برای شناخت و معرفی داوطلبان اصلح و معرفی آن به مردم عنوان کرد.  
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول