اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مرکزی جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی خبر داد

تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان‌های خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مرکزی جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی از تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در تمام شهرستان‌های این استان خبر داد.

تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در شهرستان‌های خراسان شمالی
علی احمدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: هم‌اکنون نشست‌های مختلفی از سوی اعضای این جبهه برای انتخابات مجلس نهم در استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به فعال شدن ستاد انتخابات در جبهه متحد اصولگرایان خراسان شمالی گفت: در این راستا سوابق و رزومه کاندیداها از سوی این جبهه دریافت و ضمن دعوت از کاندیداها برنامه‌های آنان گرفته می‌شود.
احمدنیا با بیان اینکه رئیس و دبیر جبهه متحد اصولگرایان در استان نیز اوایل ماه جاری مشخص شدند، تصریح کرد: بر همین اساس حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی جاجرمی به عنوان رئیس و محمد اکبرزاده به عنوان دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان خراسان شمالی فعالیت می‌کنند.
دبیر حزب موتلفه خراسان شمالی از عموم اصولگرایان استان خواست تا با حفظ وحدت و با مشارکت در برنامه‌های جبهه اصولگرایان خراسان شمالی، انتخابات پیش‌روی مجلس نهم را به نفع این جبهه رقم بزنند.
وی گفتمان اصولگرایی را گفتمان ملت برشمرد و یادآورشد: این گفتمان برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) است که باید این گفتمان در جامعه گسترش یابد.
نهمین دوره انتخابات مجلس در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور در روز 12 اسفند برگزار می‌شود.
استان خراسان شمالی دارای چهار کرسی نمایندگی بوده و شهرستان فاروج در این استان به عنوان حوزه فرعی با شهرستان قوچان مشترکاً دارای یک نماینده است.
انتهای پیام/و۳۰/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول