اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری ایلام:

جریان فتنه و انحرافی به دنبال سقوط نظام هستند

خبرگزاری فارس: عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری استان ایلام گفت: جریان فتنه و انحرافی به دنبال سقوط نظام هستند.

جریان فتنه و انحرافی به دنبال سقوط نظام هستند
خلیل سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این دو جریان با کمک یکدیگر در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در این راه نقشه‌های شومی دارند.
وی ادامه داد: ورود به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و کسب کرسی‌های مجلس نهم بخشی از نقشه‌های شوم و پلید این دو جریان است.
این فعال سیاسی مطبوعاتی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری با مردم قم اضافه کرد: معظم‌له فرمودند جبهه استکبار با استفاده از ترفند‌ها و روش‌های نابرابر برای ایجاد فتنه و تردید در عزم و اراده مسئولان و مایوس کردن مردم از طریق تحریم‌ها و فشارها بر ضد کشورمان متوسل شده است.
سجادی تصریح کرد: بدون تردید بیانات مقام معظم رهبری ما را به مقصود راهنمایی کرده و باید ملت ما که همان ملت شجاع و هوشیار همیشگی هستند و این مهم را در دوران دفاع مقدس به اثبات رساندند نیز در این عرصه با هوشیاری کامل حضور یابند.
دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری استان ایلام گفت: شرایط امروز ایران اسلامی با گذشته بسیار متفاوت است، ایران اسلامی امروز با قدرت مضاعف و با در اختیار داشتن علم و فناوری بسیار بالا و پیشرفته در اوج قله‌های افتخار قرار دارد.
وی همچنین به ضرورت اتحاد اصولگرایان برای خنثی کردن هجمه دشمنان در این برهه حساس اشاره و ادامه داد: یکی از رسالت‌های اصولگرایان همدلی و همبستگی بین تمام مردم است.
این فعال سیاسی مطبوعاتی اضافه کرد: این اتحاد و همدلی اکنون با درایت بزرگان حاضر در جبهه اصولگرایی در حال شکل‌گیری و استمرار است و ساز و کارهای لازم برای حضور نامزدهای اصلح و مورد قبول مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اتخاذ شده است.
سجادی تصریح کرد: با توجه به وجود دشمنان امکان ورود نامزدهای جریان انحرافی و فتنه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور وجود دارد و در این راستا از همه امکانات خود استفاده می‌کنند.
دبیر جامعه اسلامی کارمندان استان ایلام و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری استان ایلام گفت: جبهه متحد اصولگرایان زیر چتر جامعتین گرد هم آمده و با اتحاد و همدلی نامزدهای اصولگرا را به مردم معرفی می‌کنند تا مردم اصلح‌ترین افراد را برگزینند.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول