اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای یارانه علوفه دامداران

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای علوفه یارانه‌ای دامداران و عشایر در سال جاری خبر داد.

اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار برای یارانه علوفه دامداران
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید اظهار داشت: مسئولان باید با در نظر گرفتن شرایط دامداران، کشاورزان و عشایر آنها را مورد توجه جدی قرار دهند چرا که کمک به آنها کمک به اقتصاد استان است.
وی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان در داخل و خارج همواره از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: ایجاد اخلال در نظام عرضه و تقاضای بازار نیز یکی از راه‌هایی است که از آن استفاده می‌کنند.
رشید با بیان اینکه از حیث تأمین ارز و طلا در حال حاضر هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد، یادآور شد: برخی افراد همواره به دنبال ایجاد تنش در اذهان عمومی هستند و می‌خواهند طوری القا کنند که کشور با بحران مواجه است در حالی که نه تنها این‌گونه نیست بلکه در زمینه تأمین ارز و طلا، ایران وضعیتی به مراتب بهتر نسبت به کشورهای همسایه و جهان دارد.
وی به وضعیت کیفیت نان در استان اشاره کرد و افزود: گر چه مقایسه کیفیت نان در حال حاضر با قبل از اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها قابل مقایسه نیست اما در این زمینه نیز هنوز باید اقدامات بیشتری صورت گیرد تا کیفیت نان بیش از این ارتقا یابد.
استاندار خراسان‌جنوبی، آموزش نانوایان را یکی از راه‌های ارتقای کیفیت نان دانست و تصریح کرد: این امر باید از سوی متولیان امر در مرکز استان و شهرستان‌ها مورد توجه قرار گیرد تا افرادی که در نانوایی‌ها مشغول به کار هستند به طور حرفه‌ای با این حرفه مقدس آشنا شوند.
رشید حمایت از صنعت شیر در استان را مورد تأکید قرار داد و افزود: بانک‌های عامل استان نیز با ارائه تسهیلات مورد نیاز به این امر کمک کنند.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول