اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای بانکداری اسلامی

تمام قراردادهای موسسه مالی و اعتباری مهر بازنگری شد

خبرگزاری فارس: معاون منابع انسانی و آموزش موسسه مالی و اعتباری مهر گفت: تمام قراردادهای این موسسه در سراسر کشور در راستای اجرای بانکداری اسلامی مورد بازنگری قرار گرفته است.

تمام قراردادهای موسسه مالی و اعتباری مهر بازنگری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مرتضی کمانگری ظهر امروز در آئین اختتامیه چهارمین دوره آموزشی کارکنان بدو خدمت این موسسه در سالن کنفرانس مرکز تربیت‌معلم شهید بهشتی مشهد اظهار داشت: در حال حاضر این مجموعه مالی در راستای حرکت در راستای بانکداری اسلامی و بدون ربا گام‌های اساسی را برداشته است.
وی به پرداخت سود قطعی سپرده‌ها در موسسه مالی و اعتباری مهر اشاره کرد و افزود: این اقدام نیز نمونه بارزی از حرکت در راستای بانکداری اسلامی این موسسه است.
معاون منابع انسانی و آموزش موسسه مالی و اعتباری مهر با بیان اینکه بانکداری اسلامی موضوعیت مستقیم با طرز رفتار کارکنان و پرسنل یک بانک با مشتریان را دارد، تصریح کرد: به همین منظور تنها نباید بانکداری اسلامی را در نوع عقد قراردادها محدود کرد بلکه باید در رابطه با طرز رفتارها نیز بازنگری‌های جدی صورت پذیرد.
وی افزود: نوع برخورد، چینش شعبه و بحث‌های خانوادگی به نوعی در این موضوع بسیار مهم، نقش‌های تاثیرگذاری را ایفا می‌کنند.
کمانگری با تاکید بر این مطلب که کارکنان موسسه مالی و اعتباری مهر باید به عنوان سفیران بانکداری اسلامی خودنمایی کنند، اظهار داشت: مشتری با ورود به هر شعبه باید تفاوت را در آن شعبه نسبت به سایر بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری احساس کند.
وی متذکر شد: این تفاوت مشتری را متوجه ارزش‌های نهفته در این موسسه ارزشی می‌کند.
معاون منابع انسانی و آموزش موسسه مالی و اعتباری مهر با ابراز تاسف از این موضوع که بسیاری از ارزش‌ها را به سختی باور می‌کنیم، اعلام کرد: باید در ارتباط با اجر و پاداش فعل نیک قرض‌الحسنه ایمان کافی داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: در موسسه مالی و اعتباری مهر بر رعایت نکات فنی در قراردادهای جذب منابع و پرداخت تسهیلات از سایر بانک‌ها تاکید زیادی صورت می‌گیرد و به همین جهت از سایر بانک‌ها در این زمینه جلوتر هستیم.
کمانگری با بیان اینکه رعایت نکات فنی باید همراه با رعایت ادب از سوی کارکنان باشد، اظهار داشت: با این اقدام شاهد خیر و برکات زیادی برای مجموعه هستیم.
وی تاکید کرد: در حال حاضر موسسه مالی و اعتباری مهر در بین موسسات مالی و اعتباری و بانک‌های سراسر کشور رتبه‌های بسیار خوبی را کسب کرده است.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول