اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر ایجاد آلودگی محیط زیست

9 واحد صنعتی آذربایجان غربی تعطیل شد

خبرگزاری فارس: معاون محیط انسانی اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی گفت: 9 واحد صنعتی در آذربایجان غربی به دلیل ایجاد آلودگی زیست محیطی تعطیل شدند.

9 واحد صنعتی آذربایجان غربی تعطیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سعید پسیان ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در 9 ماه سال جاری 329 موافقت‌نامه با احداث واحد کشاورزی، 163 موافقت‌نامه با احداث واحد صنعتی، 224 موافقت‌نامه با احداث واحد خدماتی، 188 موافقت‌نامه برای بهره‌برداری از واحد صنعتی، 71 موافقت‌نامه بهره‌برداری واحد کشاورزی و 37 موافقت‌نامه بهره‌برداری خدماتی در استان صادر شده است.
وی با اشاره به مخالفت‌های به عمل آمده در زمینه احداث و بهره‌برداری از این واحدها در استان، تصریح کرد: عدم موافقت با استقرار و بهره‌برداری از 19 واحد صنعتی، 18 واحد کشاورزی و 9 واحد خدماتی در استان به عمل آمده است.
این مسئول با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی موجود در استان در زمینه بازدیدهای زیست محیطی، اعلام کرد: در این راستا در طول سال یک‌هزار و 393 بازدید به عمل آمده است.
پسیان از صدور 146 اخطاریه زیست محیطی صنعتی و 47 اخطاریه زیست محیطی خدماتی در استان خبر داد و گفت: در این راستا شاهد رسیدگی به شکایت زیست محیطی وصولی از مردم به میزان 102 فقره بودیم.
وی اعلام کرد: موافقت با اکتشاف و بهره‌برداری از 325 معدن در استان صادر شده است و علاوه بر این 9 مورد گزارش واصله ارزیابی زیست محیطی در استان داشتیم.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول