اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور مدیرکل محیط زیست مازندران:

محیط زیست زیرساخت تمام برنامه‌های توسعه‌ای است

خبرگزاری فارس: مشاور مدیرکل محیط زیست استان مازندران گفت: محیط زیست از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است و زیرساخت و بستر همه برنامه‌ها محسوب می‌شود.

محیط زیست زیرساخت تمام برنامه‌های توسعه‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، ساسان علی‌نژاد ظهر امروز در آیین زنگ هوای پاک در مدرسه ابتدایی پروین اعتصامی چالوس بیان داشت: محیط زیست از اهمیت بالایی در جامعه برخوردار است و زیرساخت و بستر همه برنامه‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: هوا یکی از موضوع‌های مهم است و داشتن هوای سالم به رشد و شکوفا شدن استعدادهای هر جامعه کمک می‌کند.

علی‌نژاد بیان داشت: هر فرد در سالم نگه داشتن هوا و محیط اطراف خود دارای وظایفی است که باید آن را انجام دهد تا دیگران از او یاد گرفته تا بتوانیم محیطی سالم و به‌دور از آلودگی داشته باشیم.

مشاور مدیرکل محیط زیست مازندران تصریح کرد: امروز داشتن هوای پاک و محیط سالم به زندگی انسان‌ها نشاط و انگیزه می‌بخشد و در نتیجه داشتن جامعه‌ای شاداب به توسعه و پیشرفت آن جامعه کمک می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش چالوس نیز در این مراسم گفت: داشتن هوای پاک یک نعمت بزرگ است که نباید به دست بشر آلوده و موجب خطراتی برای جامعه بشری باشد.

محمدصادق فرزیب اضافه کرد: یکی از اثرات مثبت هوای پاک تاثیرگذاری مثبت آن در یادگیری و موجب رشد و تحول در فرد می‌شود.

وی متذکر شد: هوای پاک و تنفس در آن موجب می‌شود تا فرد از حالت افسردگی خارج و بتواند به برنامه‌ها و فعالیت‌های خود دست یابد.

مدیر آموزش و پرورش چالوس در پایان اذعان داشت: دانش‌آموزان بهترین گزینه در جهت کنترل خانواده‌ها در داشتن هوای پاک و محیط سالم در جامعه هستند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول